αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΔεν χρειάζεται να είσαι τέλειος για να ξεκινήσεις: Η πρώτη home page της Amazon το 1995, δίνει ένα μάθημα επιχειρηματικότητας

Δεν χρειάζεται να είσαι τέλειος για να ξεκινήσεις: Η πρώτη home page της Amazon το 1995, δίνει ένα μάθημα επιχειρηματικότητας

Η Amazon συμπληρώνει 22 χρόνια ζωής, με τον ιδρυτής της, Jeff Bezos, να είναι ένας από τους πιο πλούσιους ανθρώπους στον κόσμο. Μάλιστα, αρκετοί αναλυτές εκτιμούν ότι η Amazon ίσως γίνει η πρώτη εταιρία που θα φτάσει σε αξία το 1 τρισ. δολάρια.

Κι όμως, όταν η εταιρία ξεκίναγε το 1995, τα πράγματα ήταν εντελώς διαφορετικά. Δείτε την παρακάτω φωτογραφία. Όσο κι αν φαντάζει σήμερα απίστευτο, αυτή ήταν η πρώτη home page της Amazon το μακρινό 1995. Από εδώ, προκύπτει ένα σπουδαίο μάθημα επιχειρηματικότητας: Δεν χρειάζεται να είσαι τέλειος για να ξεκινήσεις.

O Michael Carney, επενδυτής της Upfront Ventures, με ειδίκευση στις early-stage εταιρίες, παραθέτει τη δική του business στρατηγική, με αφορμή την πρώτη home page του τεχνολογικού γίγαντα. Είναι ξεκάθαρος: Όταν οι ιδρυτές έχουν ένα «ελάχιστον βιώσιμο προϊόν», δηλαδή μια απλή μορφή του προϊόντος τους, πρέπει να το βγάζουν στο κοινό.

«Δεν υπάρχει τέλειος χρόνος για να ξεκινήσεις. Θα πρέπει να βγάλεις κάτι στην αγορά για να πάρεις feedback», τονίζει ο ίδιος.

Όπως εξηγεί μιλώντας στο CNBC, η πρώτη μορφή μιας ιδέας ή μιας επιχείρησης δεν πρόκειται ποτέ να είναι τέλεια. Ακόμα και η Amazon, όταν ξεκίναγε δεν ήταν τέλεια.

Φυσικά, ο Michael Carney, δεν είναι ο μόνος που έχει μια τέτοια άποψη. Πολλοί γνωστοί businessmen το πιστεύουν. Πρώτος από όλους ο «move fast and break things», Mark Zuckerberg. Ο οποίος έχει πει ότι οι ιδέες δεν βγαίνουν προς τα έξω πλήρως σχηματισμένες. «Πρέπει απλά να ξεκινήσεις», έχει υπογραμμίζει ο ιδρυτής του Facebook. Άλλωστε, και ο ίδιος όταν ξεκίναγε το FB στα 19 του, μάλλον δεν είχε στα χέρια του κάποιο πλήρως δομημένο project και ένα μελετημένο business plan.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

four × 1 =