αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΓιατί η H&M καθυστερεί να παραδώσει online παραγγελίες (και έχει εξοργίσει τους πελάτες της)

Γιατί η H&M καθυστερεί να παραδώσει online παραγγελίες (και έχει εξοργίσει τους πελάτες της)

Προβλήματα παράδοσης των προϊόντων της αντιμετωπίζει η Η&Μ. Η σουηδική εταιρεία κατασκευής ενδυμάτων δέχεται παράπονα στη σελίδα της στο Facebook από πελάτες που δεν έχουν λάβει τις παραγγελίες που έκαναν μέσω διαδικτύου, στην ώρα τους.

Μία γυναίκα μάλιστα, σύμφωνα με το Bloomberg, αναφέρει ότι το μωρό της σε λίγο θα είναι πολύ μεγάλο για τα προϊόντα που παρήγγειλε…

Η Η&Μ αναγνωρίζει το πρόβλημα. Σύμφωνα με την εκπρόσωπο της, Katarina Gustafsson, κατασκευαστικά θέματα στο κέντρο ηλεκτρονικού εμπορίου στο Boras, στη Σουηδία, προκαλούν καθυστερήσεις στη Σουηδία και τη Νορβηγία, που αντιπροσωπεύουν περίπου το 7% των πωλήσεων – στα φυσικά καταστήματα και στο διαδίκτυο.

Η αναδιάρθρωση του κέντρου ηλεκτρονικού εμπορίου έχει σκοπό να επιταχυνθούν οι παραδόσεις σε πέντε με επτά μέρες, τονίζει η Gustafsson. Ωστόσο, οι καθυστερήσεις δυσκολεύουν τις προσπάθειες της επιχείρησης για ώθηση των πωλήσεων.

Πηγή: Economy365.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

thirteen + 6 =