Η διαφήμιση μέσω τοποθέτησης προϊόντων σε μία ταινία είναι μία τακτική που επιλέγουν συχνά οι κατασκευαστές smartphones και η Apple δεν αποτελεί εξαίρεση. Ωστόσο φαίνεται πως έχει μία μοναδική απαίτηση, όπως αποκαλύπτει στο Vanity Fair ο σκηνοθέτης του Knives Out, Rian Johnson.
Σύμφωνα με τον Johnson λοιπόν, η Apple στα συμβόλαιά της περί τοποθέτησης προϊόντος, είναι απόλυτη πως οι συσκευές της δεν μπορούν να χρησιμοποιούνται από χαρακτήρες οι οποίοι έχουν το ρόλο του “κακού”. Η Apple φαίνεται πως ανησυχεί τόσο πολύ για την εικόνα της που δε θέλει το iPhone να συνδεθεί αρνητικά στο υποσυνείδητο του θεατή με οποιοδήποτε τρόπο.
Πηγή: Unboxholics.com