αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΓαλλία: Πρόστιμο 150 εκατ. ευρώ στην Google. Τι έγινε με τα γνωστά Google Ads

Γαλλία: Πρόστιμο 150 εκατ. ευρώ στην Google. Τι έγινε με τα γνωστά Google Ads

Η Γαλλική Αρχή Ανταγωνισμού επέβαλε νέο πρόστιμο ύψους 150 εκατομμυρίων ευρώ στη Google για μονοπωλιακές πρακτικές, αλλά και για το γεγονός ότι δεν παρέχει ξεκάθαρους κανόνες λειτουργίας για την υπηρεσία Google Ads. Εκτός από το πρόστιμο, η FCA έχει ζητήσει από τη Google να διευκρινήσει πλήρως τον τρόπο λειτουργίας των Google Ads, καθώς και να διασαφηνίσει για ποιον λόγο αναστέλλεται η λειτουργία ορισμένων λογαριασμών στην πλατφόρμα της.

Στο επίσημο Δελτίο Τύπου που εξέδωσε η FCA αναφέρεται ξεκάθαρα ο προβληματισμός της για την αδιαφάνεια που επικρατεί στους Όρους Χρήσης της πλατφόρμας Google Ads, με αποτέλεσμα οι διαφημιζόμενοι και οι διαφημιστές να δυσκολεύονται στην τήρηση των κανόνων λειτουργίας και παράλληλα η Google να αποφασίζει κατά το δοκούν για την ερμηνεία τους.

Η FCA έχει παρατηρήσει ότι η Google απαγορεύει μεν την επιβολή χρεώσεων από τους διαφημιστές στους πελάτες τους για προϊόντα ή υπηρεσίες που κανονικά προσφέρονται δωρεάν, αλλά δεν διευκρινίζει τι ακριβώς εννοεί με τον όρο “δωρεάν”. Καταλήγοντας, η FCA θεωρεί ότι οι κανόνες λειτουργίες της πλατφόρμας Google Ads είναι άδικοι για τις εταιρείες που θέλουν να διαφημιστούν και το αντίκτυπο αυτής της αδικίας είναι τεράστιο από τη στιγμή που η πλατφόρμα της Google κυριαρχεί στη Γαλλία με μερίδιο αγοράς πάνω από 80%.

Όλα αυτά ξεκίνησαν από την καταγγελίας του ομίλου Gibmedia, ο οποίος έχει υπό την ιδιοκτησία του ενημερωτικές ιστοσελίδες για τον καιρό, για τηλεφωνικούς και για εταιρικούς καταλόγους. Η Gibmedia ενημέρωσε την FCA σχετικά με μια διαφήμιση της που αφαιρέθηκε αδικαιολόγητα, σύμφωνα με την ίδια, από τη μηχανή αναζήτησης της Google.

Πηγή: Techgear.gr

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

thirteen − twelve =