αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΑύξηση κερδοφορίας κατά 20,5% για τον Κωτσόβολο

Αύξηση κερδοφορίας κατά 20,5% για τον Κωτσόβολο

Η Κωτσόβολος στις 7 Ιουλίου, παρουσίασε τα οικονομικά αποτελέσματά της για το οικονομικό έτος 2021–2022, το οποίο ολοκληρώθηκε στις 30 Απριλίου. Ο κύκλος εργασιών έκλεισε στα €654 εκ., σημειώνοντας σημαντική αύξηση 13.1%, σε σχέση με το οικονομικό έτος 2020-2021, ενώ τα κέρδη προ τόκων, φόρων και αποσβέσεων (EBITDA) έφτασαν τα €51.7 εκ., από €43.8 το προηγούμενο έτος. Τα λειτουργικά κέρδη (EBIT) ανήλθαν στα €25.2 εκ., από €20.9 το 2020-2021, σημειώνοντας αύξηση 20,5%. Οι επενδύσεις για το συγκεκριμένο οικονομικό έτος έφτασαν στα €13.2 εκ., σημειώνοντας αύξηση της τάξεως του 20,7% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, ενώ τα ταμειακά διαθέσιμα έκλεισαν στα €59.4 εκ.

Η Κωτσόβολος, κατά το οικονομικό έτος 2021-2022, συνέχισε εντατικά τις επενδύσεις της όσον αφορά το δίκτυο καταστημάτων της, ενώ πραγματοποίησε δυναμική είσοδο στην Κυπριακή αγορά με δύο υπερσύγχρονα φυσικά καταστήματα σε Λευκωσία και Λεμεσό, αναπτύσσοντας παράλληλα μία υπερσύγχρονη υποδομή τηλεφωνικού κέντρου που εξυπηρετεί αποκλειστικά την Κυπριακή αγορά και το ηλεκτρονικό κατάστημα kotsovolos.cy. Παράλληλα ενίσχυσε περαιτέρω το πλάνο επενδύσεών της με στόχο την αναβάθμιση των λειτουργικών συστημάτων της και τον ψηφιακό μετασχηματισμό της εταιρείας, δημιουργώντας μία από τις πρώτες Omnichannel πλατφόρμες λιανικής σε παγκόσμιο επίπεδο, εισάγοντας παράλληλα πολλές νέες καινοτόμες λύσεις που ενδυναμώνουν συνεχώς την αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών και την ανταγωνιστική θέση της αλυσίδας. Επιπλέον, η εταιρεία συνέχισε τις επενδύσεις της στην εφοδιαστική της αλυσίδα εισάγοντας αυτοματισμούς επόμενης γενιάς, με στόχο τη βελτιστοποίηση της εμπειρίας των πελατών της και την αύξηση της παραγωγικότητάς της.

Ο κος Γιάννης Βασιλάκος, Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Κωτσόβολος – Dixons South East Europe, δήλωσε σχετικά: «Σε μία ακόμη δύσκολη χρονιά σε παγκόσμιο επίπεδο και με ξεκάθαρο στόχο τη συνεχή προσαρμογή μας στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών μας αλλά και της αγοράς, καταφέραμε να ολοκληρώσουμε μία ακόμα επιτυχημένη οικονομική χρήση. Η ευελιξία με την οποία οι άνθρωποί μας σχεδιάζουν νέα προϊόντα και υπηρεσίες κάνοντάς τα προσβάσιμα σε όλους, χωρίς περιορισμούς και διακρίσεις και οι συνεχείς επενδύσεις που στηρίζουν την αναπτυξιακή μας στρατηγική, είναι η απάντησή μας και σε αυτή τη δύσκολη «στροφή», δίνοντας παράλληλα προστιθέμενη αξία στην Ελληνική οικονομία και τον Έλληνα καταναλωτή. Συνεχίζουμε δυναμικά και προάγουμε την καινοτομία σε κάθε μας πρωτοβουλία, αναπτύσσοντας ένα ισχυρό επιχειρηματικό μοντέλο που υπόσχεται μία Καλύτερη ζωή για όλους».

(Δελτίο Τύπου)

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

12 + sixteen =