αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΑυτή η CEO ήρθε αντιμέτωπη με το χάος όταν 45 εργαζόμενοί της παραιτήθηκαν. Και εξιστορεί πως χειρίστηκε το θέμα

Αυτή η CEO ήρθε αντιμέτωπη με το χάος όταν 45 εργαζόμενοί της παραιτήθηκαν. Και εξιστορεί πως χειρίστηκε το θέμα

Αυτή τη φορά θα μιλήσουμε για αποτυχίες. Οι οποίες σε βάθος χρόνου δεν είναι απαραίτητα κακές. Μπορούν να σου δώσουν χρήσιμα μαθήματα και να σε βοηθήσουν να εξελιχτείς.

Εδώ υπάρχει βέβαια μια πετυχημένη φράση, που λέει ότι είναι καλύτερο να μαθαίνεις… από τις αποτυχίες των άλλων. Η Kristen Hadeed είναι εδώ και περίπου 10 χρόνια επιχειρηματίας. Ενώ αυτή τη στιγμή είναι CEO του Student Maid. Πρόσφατα, συγκέντρωσε μερικές από τις μεγαλύτερες αποτυχίες της, σε ένα βιβλίο με τίτλο «Permission to Screw Up». Δεν αναφέρθηκε όμως μόνο στα άσχημα γεγονότα. Το σημαντικότερο: Εξήγησε το πως αντιμετώπισε κάποια από αυτά.

Το αμερικανικό inc.com παραθέτει 3 από τα μεγαλύτερα λάθη της Kristen Hadeed. Έτσι όπως τις περιγράφει η ίδια στο βιβλίο της. Και από τα οποία βγαίνουν χρήσιμα συμπεράσματα.

1- Η σωστή διόρθωση των λαθών

Τον πρώτο καιρό λειτουργίας της Student Maid, η Hadeed πήρε μια «πρακτικάριο» για να την βοηθήσει με το HR. Η «πρακτικάριος» τα πήγαινε πολύ καλά, και έτσι η Handeed σκέφτηκε να κάνει μια τολμηρή κίνηση: Να την βάλει υπεύθυνη μισθοδοσίας. Το αποτέλεσμα: Την πρώτη φορά που έδωσε την μισθοδοσία η νεαρή κοπέλα, έκανε ένα μεγάλο λάθος και έδωσε συνολικά 40.000 δολάρια περισσότερα. Σε 27 ανθρώπους.  Η Handeed δεν… πήρε το κεφάλι της «πρακτικάριου». Την κάλεσε σε συνάντηση και την ρώτησε αν ήξερε πως θα διορθώσει το λάθος. Εκείνη απάντησε καταφατικά και σύντομα έλυσε το θέμα. Με τα χρήματα να επιστρέφονται στα ταμεία της εταιρίας. Μέχρι το τέλος της πρακτικής της, η ασκούμενη δεν έκανε ξανά το ίδιο λάθος. Και η Handeed έμαθε ότι πρέπει να δίνει τη δυνατότητα στους ανθρώπους, να διορθώνουν τα λάθη τους.

2- Δημιούργησε σχέση εμπιστοσύνης και πες συγνώμη

Όταν ξεκίναγε την εταιρία της, η Handeed δεν ήξερε πολλά σχετικά με την ηγεσία. Αντί να ελέγξει την ομάδα της και να βεβαιωθεί ότι είχαν όλα όσα χρειάζονταν, καθόταν σε ένα κλιματιζόμενο γραφείο, ενώ οι άνθρωποι της βρισκόταν σε παλιά γραφεία εκτεθειμένοι στην ζέστη της Φλόριντα. Ξαφνικά, 45 από τα 60 άτομα της ομάδας παραιτήθηκαν. Και η ιδρύτρια ήρθε αντιμέτωπη με το χάος. Τελικά, με την υπόσχεση για πρόωρες πληρωμές και αρκετή πίτσα, η Handeed έπεισε τα 45 άτομα (μαζί με τα 15 που δεν είχαν φύγει) να κάνουν μια έκτακτη συνάντηση. Η συνάντηση έγινε, δόθηκαν η απαραίτητες εξηγήσεις και η Handeed ζήτησε συγνώμη. Τελικά οι εργαζόμενοι γύρισαν στην εταιρία. Και η επιχειρηματίας κατάλαβε ότι είναι χρήσιμο να παραδέχεσαι τα δικά σου λάθη και να δημιουργείς μια κουλτούρα σεβασμού και εμπιστοσύνης.

3- Ρώτα την ομάδα για λύσεις

Πολύ νωρίς, η Handeed βρέθηκε σε μια θέση στην οποία κανείς ιδρυτής δεν θέλει να βρεθεί: Δεν είχε χρήματα για να καλύψει την μισθοδοσία. Μια δυσάρεστη κατάσταση ήταν μπροστά. Με την ίδια να ξέρει ότι αν καθυστερήσει τους μισθούς, οι εργαζόμενοί της δεν θα είχαν χρήματα για να καλύψουν τις βασικές ανάγκες τους. Η επιχειρηματίας πήγε στο γραφείο και εξήγησε την κατάσταση στην εκτελεστική ομάδα. Ένα από τα μέλη έριξε την ιδέα: Να μην πληρωθεί η εκτελεστική ομάδα, συμπεριλαμβανομένης της Handeed, έτσι ώστε να υπάρχουν χρήματα για να πληρωθούν οι νεότεροι εργαζόμενοι. Έτσι και έγινε. Με την «μεγάλη αποτυχία» να μετατρέπεται σε μια πολύτιμη θυσία και συνεργασία της ομάδας.

 

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

two + eleven =