αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΑυτή είναι η εταιρία που ανέλαβε την καμπάνια- γίγας των 11 εκατ. ευρώ για τον κορονοϊό

Αυτή είναι η εταιρία που ανέλαβε την καμπάνια- γίγας των 11 εκατ. ευρώ για τον κορονοϊό

Μεγάλη συζήτηση έχει ανοίξει τις τελευταίες ημέρες, σχετικά με την επιλογή της Κυβέρνησης να διαθέσει συνολικά 11 εκατ. ευρώ, για την ενημέρωση των πολιτών σχετικά με τον κορονοϊό. Αυτό το «πακέτο» περιλαμβάνει τα σποτάκια που βλέπουμε όλες αυτές τις ημέρες στα κανάλια, καταχωρήσεις σε έντυπα και ηλεκτρονικά Μέσα, σποτ σε ραδιόφωνα κ.α. Όσοι είναι κατά αυτής της επιλογής, σημειώνουν ότι τα χρήματα αυτά δίνονται την στιγμή που παρουσιάζονται σημαντικές ελλείψεις στα είδη αυτοπροστασίας όπως μάσκες, αντισηπτικά και γάντια στα δημόσια νοσοκομεία, και ενώ τα τεστ για τον κορονοϊό παραμένουν απλησίαστα για τη συντριπτική πλειοψηφία των πολιτών αλλά και όσων βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της μάχης.

Σύμφωνα με το advertising.gr, την καμπάνια των 11 εκατ. ευρώ ανέλαβε η εταιρία Initiative Media . Συγκεκριμένα, η εταιρία έχει αναλάβει την εκπόνηση σχεδίου για κάθε είδους εκστρατεία επικοινωνίας και ενημέρωσης των πολιτών, με βάση τις εκάστοτε ομάδες και κατηγορίες κοινού στις οποίες απευθύνονται τα επί μέρους μηνύματα (γενική κοινή γνώμη, ευπαθείς ομάδες, εργαζόμενοι, επιχειρη- ματίες, ελεύθεροι επαγγελματίες κ.λπ.), προς το σκοπό  της εμπέδωσης των μέτρων πρόληψης και αποφυγής διάδοσης του κορωνοϊού COVID-19 καθώς και κάθε συναφή υπηρεσία που απαιτείται για την υλοποίηση εκάστης.

Αναλυτικότερα, η εκπόνηση σχεδίου εκστρατείας περιλαμβάνει:

Α) το σχεδιασμό, τη δημιουργία και την παραγωγή κατά περίπτωση οπτικοακουστικού, λεκτικού, με απεικόνιση ή μη, υλικού για τη μετάδοση ή καταχώρηση σε Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, και ειδικότερα: τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών μηνυμάτων διάρκειας άνω του ενός (1) λεπτού, μακέτας για εφημερίδες/περιοδικά, μακέτας για αφίσα, μηνυμάτων για το διαδίκτυο (συμπεριλαμβανομένων μέσων κοινωνικής δικτύωσης).

Β) τη σύνταξη και την υποβολή πρότασης που θα περιλαμβάνει τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης, ανά κατηγορία, τον τρόπο και τη συχνότητα μετάδοσης ή καταχώρησης σε αυτά.

Γ) τη σύνταξη και την υποβολή πρότασης κατανομής της προϋπολογιζόμενης δαπάνης του επικοινωνιακού προγράμματος στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης.

Η απόφαση αφορά σε έντυπα, ραδιοφωνικά,τηλεοπτικά και διαδικτυακά μέσα και μέσα κοινωνικής δικτύωσης.Ως συναφής υπηρεσία,  λογίζεται η υπηρεσία παρακολούθησης της ομαλής υλοποίησης του εγκεκριμένου προγράμματος με την προσκόμιση στοιχείων, μετρήσεων και αναφορών απόδοσης, καθώς και βεβαιώσεων καλής εκτέλεσης με βάση τις οποίες γίνεται η αποπληρωμή των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας που φιλοξενούν τα σχετικά μηνύματα, καθώς και κάθε άλλη τυχόν αναγκαία υπηρεσία για την υλοποίηση της εκστρατείας.

Η διάρκεια της σύμβασης ορίζεται ως τις 31 Μαίου 2020 και το συμβατικό τίμημα για την παροχη των υπηρεσιών ανέρχεται σε ποσοστό 3% επί της τελικής συνολικής δαπάνης της εκστρατείας επικοινωνίας και ενημέρωσης, που δεν μπορεί να ξεπερνά τα 11 εκατ. ευρώ, που έχουν ήδη πιστωθεί για αυτό το σκοπό.

Σημειώνεται πως  στην απόφαση σημειώνεται πως με την αποδοχή από τα αντίστοιχα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης της πρότασης μετάδοσης ή καταχώρησης, καταβάλλεται σε αυτά άμεσα προκαταβολή ύψους 35%. Η αποπληρωμή του υπολοίπου γίνεται κατόπιν βεβαίωσης, στην οποία θα βεβαιώνεται η καλή εκτέλεση και το υπόλοιπο ανά Μέσο Μαζικής Ενημέρωσης.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

one × one =