αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΑυτά είναι τα προϊόντα με τα οποία η εταιρία Ήπειρος θέλει να «κατακτήσει» τις ξένες αγορές

Αυτά είναι τα προϊόντα με τα οποία η εταιρία Ήπειρος θέλει να «κατακτήσει» τις ξένες αγορές

Η ΗΠΕΙΡΟΣ είχε και φέτος δυναμική παρουσία στην 34η ANUGA, τη Νο1 εμπορική έκθεση τροφίμων στον κόσμο, παρουσιάζοντας μια ευρεία γκάμα προϊόντων που απευθύνονται στις αγορές του εξωτερικού.

Με αιχμή του δόρατος την Φέτα ΗΠΕΙΡΟΣ, που η γεύση της έχει ήδη κατακτήσει τους καταναλωτές σε πολλές ξένες αγορές και έχει λάβει σημαντικά βραβεία σε διεθνείς εκθέσεις και διαγωνισμούς, το μοναδικό ΤΑΛΑΓΑΝΙ, το παραδοσιακό τυρί σχάρας, σε δυο τύπους φυσικό και καπνιστό, όπως επίσης και συγκεκριμένα προϊόντα προσαρμοσμένα αποκλειστικά στις απαιτήσεις των καταναλωτών του εξωτερικού, όπως το Σαγανάκι από Κεφαλογραβιέρα ΠΟΠ και τη φέτα ΗΠΕΙΡΟΣ σε κύβους (έτοιμη για σαλάτες) σε νέα πρακτική και καινοτόμα συσκευασία.

Οι εξαγωγές αποτελούν στρατηγικό πυλώνα ανάπτυξης της ΗΠΕΙΡΟΣ ΑΕΒΕ, με τα προϊόντα της να βρίσκονται πλέον κυριολεκτικά στις 5 ηπείρους. Η στρατηγική της εταιρείας στο εξωτερικό συνδέεται άμεσα με τη γενικότερη προώθηση της Ελληνικής/μεσογειακής κουζίνας, με την εκπαίδευση του καταναλωτή στις δατροφικές και γευστικές αξίες των ελληνικών τυριών, αλλά και με τη γνωριμία τους με άλλα τυριά ΠΟΠ, εκτός της φέτας. Αξίζει μάλιστα να σημειωθεί ότι η ΗΠΕΙΡΟΣ διαθέτει ήδη θυγατρικές στο Ηνωμένο Βασίλειο, στην Αυστραλία και τις ΗΠΑ, προκειμένου να διαχειρίζεται αποτελεσματικότερα τη δραστηριότητά της σε αυτές τις σημαντικές αγορές.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

20 + 9 =