αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΑν θες να γίνεις πετυχημένος επιχειρηματίας πρέπει να έχεις αυτά τα 3 κομβικά skills

Αν θες να γίνεις πετυχημένος επιχειρηματίας πρέπει να έχεις αυτά τα 3 κομβικά skills

Αν σκοπεύετε να ξεκινήσετε μια νέα επιχείρηση, είναι χρήσιμο να έχετε κάποια συγκεκριμένα… εφόδια. Το αμερικανικό Ready to be Rich, κάνει τα δεδομένα λίγο πιο συγκεκριμένα και παραθέτει 3 κομβικά skills που πρέπει να έχει κάθε επιχειρηματίας. Και θα τον βοηθήσουν να πάει το project του στο επόμενο επίπεδο.

#1 Δεξιότητες πωλήσεων και μάρκετινγκ

Εάν είστε κάποιος που είχε πάντα μια… αποστροφή στις πωλήσεις, τότε μπορεί να είναι δελεαστικό για εσάς να σκεφτείτε ότι απλώς θα δημιουργήσετε ένα εξαιρετικό προϊόν ή θα προσφέρετε εξαιρετικές υπηρεσίες, και οι πωλήσεις θα έρθουν από μόνες τους. Αυτό δεν είναι ακριβώς ο τρόπος που λειτουργεί το πράγμα. Ναι, εάν προσφέρετε μία εξαιρετική εμπειρία στον πελάτη, τότε οι πελάτες θα σας βοηθήσουν να διαδώσετε τη φήμη της εταιρείας σας, αλλά ο μόνος τρόπος για να αποκτήσετε πελάτες μαζικά είναι να έχετε δεξιότητες στο πεδίο των πωλήσεων και του μάρκετινγκ. Αν δεν είστε σε ικανοποιητικό επίπεδο, πάντα υπάρχουν και τα online μαθήματα.

#2 Οργανωτικές Δεξιότητες

Πιθανότατα, αν κάνατε μια τυχαία επιλογή 10 επιχειρηματιών και κάνατε μια αιφνιδιαστική επίσκεψη στο γραφείο τους, θα μένατε άφωνοι από την ακαταστασία τους. Μερικά από τα γραφεία τους θα έχουν στοίβες από χαρτιά, ένα ακατάστατο γραφείο κ.λπ. ενώ για άλλους, ίσως χρειαστεί να ψάξετε λίγο βαθύτερα για να διαπιστώσετε ότι ο υπολογιστής τους έχει… 89 εικονίδια στην επιφάνειας εργασίας ή 454 μη αναγνωσμένα email από την περασμένη εβδομάδα στα εισερχόμενά τους.

Το στερεότυπο του βιαστικού, ακατάστατου επιχειρηματία είναι πολύ συνηθισμένο. Ναι, μπορείτε να πετύχετε ακόμα κι αν είσστε ακατάστατοι, αλλά το «ταβάνι» σας θα περιορίζεται πάντα από την έλλειψη της οργάνωσής σας. Τα πράγματα μπορεί να πηγαίνουν καλά με το γραφείο σας, αλλά για να αναβαθμίσετε γρήγορα την επιχείρησή σας και να τεκμηριώσετε σωστά τις επιχειρηματικές σας διαδικασίες μπροστά στους νέους υπαλλήλους, θα χρειαστεί να έχετε δεξιότητες οργάνωσης.

#3 Δεξιότητες Οικονομικής Διαχείρισης

Ναι, είναι πάντα έξυπνο να αναθέτετε λογιστικά και άλλα οικονομικά καθήκοντα σε ειδικευμένους επαγγελματίες και συνεργάτες, αλλά αν δεν είστε καν σε θέση να προετοιμάσετε έναν μπάτζετ ή να λάβετε έξυπνες αποφάσεις που έχουν να κάνουν με τα διάφορα business πλάνα, τότε μάλλον δεν είστε σε πλεονεκτική θέση.

Εάν σας λείπουν δεξιότητές στη χρηματοοικονομική διαχείριση (ή ακόμα βασική χρηματοοικονομική παιδεία), φροντίστε να πάρετε έστω μερικές βασικές γνώσεις. Θα σας βοηθήσει να έχετε μία πιο ξεκάθαρη εικόνα για το τι συμβαίνει στην επιχείρηση σας, να παίρνετε καλύτερες αποφάσεις, και αν γλυτώσετε χρήματα σε βάθος χρόνου.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο 24χρονος Έλληνας εκατομμυριούχος που μπήκε στη λίστα του Forbes (ΒΙΝΤΕΟ)

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

11 + 17 =