αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΑνακοίνωσε διαγωνισμό καινοτομίας η Apivita, με τίτλο: «Life Innovation»

Ανακοίνωσε διαγωνισμό καινοτομίας η Apivita, με τίτλο: «Life Innovation»

Η επένδυση στην έρευνα και ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων παραμένει βασικός πυλώνας για την Apivita, δήλωσε χθες ο πρόεδρος της εταιρείας σε ειδική εκδήλωση για την παρουσίαση της ερευνητικής της δραστηριότητας στο πλαίσιο της παγκόσμιας εβδομάδας καινοτομίας (16-21 Απριλίου).

Σύμφωνα με τον κ. Νίκο Κουτσιανά, η καινοτομία δεν είναι μόνο τα ερευνητικά προγράμματα είναι η όλη λογική που αναπτύχθηκε καθώς αυτή αποτελεί το «κλειδί» για την επιτυχή παρουσία σε 15 χώρες του εξωτερικό και την πραγματοποίηση τζίρου που πλησιάζει σήμερα τα 40 εκατ. ευρώ. Μάλιστα, τα νέα προϊόντα που θα λανσάρει το επόμενο διάστημα η εταιρεία θα είναι αποτέλεσμα έρευνας σε συνεργασία με τους σημαντικότερους ακαδημαϊκούς φορείς στον κόσμο, η οποία εστιάζει σε θαλάσσια προϊόντα με βιοτεχνολογία και βιοχημεία αιχμής.

Tα νέα προϊόντα που αναπτύσσονται περιλαμβάνουν σαμπουάν, αφρόλουτρα, κρέμες προσώπου και σώματος και αντηλιακά προϊόντα και στοχεύουν όχι μόνο στον καλλωπισμό του δέρματος, αλλά και στη βελτίωση της υγείας με θετικές επιδράσεις στο περιβάλλον και με την επιτομή της ολιστικής προσέγγισης. Ο κ. Κουτσιανάς ανακοίνωσε επίσης και την προκήρυξη Διαγωνισμού Καινοτομίας με τίτλο «Life Innovation», σε συνεργασία με το ΔΠΜΣ Βιοεπιχειρείν (Η επίσημη σελίδα του διαγωνισμού ΕΔΩ).

Από την πλευρά του ο αναπληρωτής υπουργός Έρευνας και Καινοτομίας Κ. Φωτάκης σημείωσε ότι την σημερινή εποχή της κρίσης, το μεγάλο στοίχημα για την κυβέρνηση είναι καταρχήν η κοινωνία να σταθεί όρθια με όρους αξιοπρέπειας και στη συνέχεια να δημιουργηθούν προοπτικές για την επόμενη ημέρα. «Στην προσπάθεια αυτή», υπογράμμισε «έχουν αναληφθεί πρωτοβουλίες, ειδικότερα στον χώρο της έρευνας και καινοτομίας… Πρωτοβουλίες που για πρώτη φορά λαμβάνονται στη χώρα με τρόπο συγκροτημένο ώστε να στηριχθούν οι άνθρωποι της έρευνας, το εξαιρετικό επιστημονική δυναμικό που διαθέτει η χώρα και υφίσταται μεγάλες πιέσεις που εκφράζονται συχνά με φυγή στο εξωτερικό». Όπως έγινε γνωστό στο πλαίσιο της χθεσινής εκδήλωσης, η Apivita συμμετέχει σε ερευνητικά προγράμματα συνολικού ύψους πάνω από 16 εκατ. ευρώ ενώ συνεργάζεται με 74 ακαδημαϊκούς φορείς και πανεπιστήμια από 23 χώρες του κόσμου (Κίνα, Ισραήλ, Ταϊλάνδη, Ευρώπη και φυσικά Ελλάδα).

Εξαγορά

Όπως υπενθυμίζει η Ημερησία, η Apivita υπέγραψε πρόσφατα συμφωνία για την εξαγορά της από την ισπανική Puig. Παρά τις πληροφορίες που υπήρχαν για την ύπαρξη έντονου «φλερτ» με τον γαλλικό κολοσσό των καλλυντικών L’ Oreal, η οικογένεια Κουτσιανά αποφάσισε να παραχωρήσει το πλειοψηφικό πακέτο της εταιρείας στους Ισπανούς (πάνω από το 51%), οι οποίοι διαθέτουν παγκόσμια παρουσία στον χώρο της μόδας, των αρωμάτων και καλλυντικών καθώς μοιράζονται τις ίδιες αξίες και την ίδια φιλοσοφία.

Σημαντικό κριτήριο στην επιλογή της Puig αποτέλεσε το γεγονός ότι παρά το μεγάλο μέγεθος της και την παγκόσμια παρουσία της, είναι κατά βάση μια οικογενειακού χαρακτήρα και ιδιοκτησίας εταιρεία. Βάση της συμφωνίας, η οικογένεια Κουτσιανά παραμένει στο μετοχικό κεφάλαιο διατηρώντας την καταστατική μειοψηφία και μαζί το καθημερινό μάνατζμεντ.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

2 + ten =