αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΈχουν πέσει ξαφνικά οι πωλήσεις σου; Εδώ είναι 4 κινήσεις που μπορείς να κάνεις

Έχουν πέσει ξαφνικά οι πωλήσεις σου; Εδώ είναι 4 κινήσεις που μπορείς να κάνεις

Έκανες καλές πωλήσεις, έκλεινες deals και το business project σου έδειχνε να αναπτύσσεται συνεχώς. Στην συνέχεια όμως, χωρίς προειδοποίηση, οι πωλήσεις σου… πήραν την κατηφόρα. Τα αποτελέσματα είναι άσχημα, και το ακόμα χειρότερο: Νιώθεις αδύναμος να αλλάξεις την κατάσταση.

Όπως εξηγεί το αμερικανικό Success.com μπορείς να αυξήσεις πάλι τις πωλήσεις σου. Αρκεί να κάνεις 4 κινήσεις.

1. Αναγνώρισε την ύφεση και ανέλαβε την ευθύνη

Πιθανότατα κάνετε κάποιο λάθος ή λάθη που σας κρατά εγκλωβισμένους σε μια πτώση των πωλήσεων. Μέχρι να σταματήσετε να κάνετε αυτό το λάθος/η, δεν θα επανέλθετε στον δρόμο με τα καλά αποτελέσματα. Το πρώτο βήμα για να απελευθερωθείτε, είναι να αναλάβετε 100% την ευθύνη για τα αποτελέσματά σας. Είναι εύκολο να ρίξετε τις ευθύνες αλλού – στην οικονομία, την κρίση, τον διευθυντή πωλήσεών σας, την περιοχή σας, τους υποψήφιους πελάτες σας ή τη δομή των προμηθειών σας. Το πρόβλημα με αυτή τη νοοτροπία είναι ότι σε αποδυναμώνει. Αν μπείτε σε αυτό το φαύλο κύκλο, μπορεί να σας βοηθήσει να νιώσετε καλύτερα απαλλάσσοντάς σας… από την ευθύνη, αλλά αν δεν φταίτε εσείς για τα κακά αποτελέσματα, τότε είστε επίσης ανήμποροι να κάνετε οτιδήποτε γι’ αυτά.

2. Ανέβασε πάλι την ψυχολογία σου

Πρέπει να θυμάσαι ότι κάποτε τα πήγαινες πολύ καλά. Έκανες πολλές πωλήσεις και έκλεισες συμφωνίες. Μία αποτυχία δεν σε κάνει αποτυχημένο συνολικά. Σκεφτείτε την εποχή που κάνατε την πρώτη σας πώληση ή κερδίσατε τον πρώτο σας πελάτη. Γνωρίζατε πολύ λιγότερα τότε από όσα γνωρίζετε τώρα. Αλλά παρόλα αυτά καταφέρατε να πετύχετε. Η ζωή σας, συμπεριλαμβανομένης της επαγγελματικής σας, είναι γεμάτη επιτυχίες. Έχετε κερδίσει δεκάδες ή εκατοντάδες ή χιλιάδες πελάτες. Κάντε μια λίστα με όλες τις προηγούμενες νίκες σας. Να έχετε τη λίστα σας μαζί σας και να την διαβάζετε κάθε μέρα για να υπενθυμίσετε στον εαυτό σας ποιος είστε και τι έχετε ήδη καταφέρει. Θυμηθείτε πώς ήταν να πετύχετε τα πράγματα σε αυτή τη λίστα.

3. Δράσε

Η επιστροφή στη σωστή νοοτροπία θέτει τα θεμέλια για να απελευθερωθείτε από την ύφεση και να επιστρέψετε στην παραγωγή καλών αποτελεσμάτων. Αλλά η θετική νοοτροπία και η καλή ψυχολογία δεν αρκεί από μόνη της. Πρέπει να συνδυαστεί με δράση. Ξεκινήστε καλώντας όλους τους υπάρχοντες πελάτες σας για να δείτε πώς αλλιώς μπορείτε να τους βοηθήσετε. Εστιάστε στη δημιουργία της αξίας που χρειάζεται ο πελάτης σας από εσάς αυτή τη στιγμή. Οι υπάρχοντες πελάτες σας σας γνωρίζουν, έχουν ήδη αγοράσει από εσάς και συνήθως είναι δεκτικοί να συναντηθούν μαζί σας και να συνεργαστούν ξανά μαζί σας. Οι υπάρχοντες πελάτες σας είναι ο γύρος προθέρμανσης, όπως λέει χαρακτηριστικά στο Success.com. Μόλις συζητήσετε μαζί τους, μετά προχωρήστε στους νέους υποψήφιους πελάτες σας. Αν χρησιμοποιείς μία συγκεκριμένη τακτική για να προσεγγίζεις πελάτες, ίσως ήρθε η ώρα να κάνεις μία ανανέωση.

4. Κέρδισε μικρές νίκες

Όταν βρίσκεστε σε ύφεση, πιθανότατα αισθάνεστε ότι πρέπει να προσελκύσετε έναν τεράστιο νέο πελάτη για να κάνετε το come back. Αυτό δεν είναι αλήθεια. Δεν υπάρχει μια γιγάντια νίκη που θα τα κάνει όλα να λειτουργούν καλά στο εξής. Αντίθετα, είναι η συνεπής δραστηριότητα και οι συνεπείς νίκες είναι που σας επιτρέπουν να κάνετε μια στροφή 180 μοιρών. Κάθε νίκη ενισχύει την αυτοπεποίθησή σας. Σημειώνετε μια νίκη που τονώνει την αυτοπεποίθηση όταν ένας πελάτης που επιδιώξατε εδώ και χρόνια λέει τώρα «ναι» σε μια συνάντηση. Επίσης, οικοδομείτε αυτοπεποίθηση αποκτώντας μια μικρή πρώτη παραγγελία μετά από μια μία μεγάλη πτώση πωλήσεων.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

two + fourteen =