αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΈρευνα Harvard Business Review: Γιατί είναι χρήσιμο, κάποιες φορές, να μην κάνεις απολύτως τίποτα

Έρευνα Harvard Business Review: Γιατί είναι χρήσιμο, κάποιες φορές, να μην κάνεις απολύτως τίποτα

Ναι, η σκληρή δουλειά είναι ένα από τα βασικά στοιχεία που θα σε οδηγήσουν στην επιτυχία. Το ίδιο ισχύει αν είσαι επιχειρηματίας ή startupper. Ωστόσο, δεν χρειάζεται να γεμίσεις τον χρόνο σου μόνο με δουλειά. Χρειάζονται και κενά διαστήματα, κατά τα οποία δεν θα κάνεις τίποτα απολύτως. Καλά διάβασες.

Σύμφωνα με ένα έρευνα του Harvard Business Review, το να μην κάνεις τίποτα, πολλές φορές είναι κοινωνικά και επαγγελματικά απαράδεκτο. «Από έναν υπεύθυνο επαγγελματία, ιδίως σε καιρούς οικονομικής κρίσης, όλοι προσδοκούν περισσότερη δουλειά, μεγαλύτερο αποτέλεσμα, κερδοφόρους στόχους, νέες ιδέες», γράφει ο καθηγητής επιχειρησιακής στρατηγικής και πολιτικής, Manfred F. R. Kets de Vries. «Αλλά χωρίς επαναφόρτιση της εσωτερικής ενέργειας κανείς δεν μπορεί να δημιουργήσει τις συνθήκες που θα του επιτρέψουν να πάει τα πράγματα ένα βήμα παραπέρα. Οι διακοπές είναι το φάρμακο αυτής της νόσου», γράφει ο de Vries. «Εκεί βρίσκει ο ηγέτης την ευκαιρία να αφήσει το μυαλό του να περιπλανηθεί, να αφαιρεθεί, να συνθέσει νέες πολύπλοκες ιδέες και σχέδια κατακτώντας το απόλυτα προσωπικό νόημα που προσδοκά από τη δουλειά και τη ζωή του».

«Δυο μόνο ώρες πάνω σε ένα απόμερο βράχο μιας ήσυχης παραλίας, μπορούν να αποδώσουν καλύτερα από ένα ολόκληρο πενθήμερο στο γραφείο», γράφει ο καθηγητής ψυχολογίας Scott Barry Kaufman, σε άρθρο του στο περιοδικό Psychology Today. Η ονειροπόληση βοηθά να δεις τον εαυτό σου πιο ξεκάθαρα. «Τα πειράματα έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι που πέτυχαν σπουδαία προσωπικά και δημόσια δημιουργικά επιτεύγματα, είχαν μια σαφή μελλοντική εικόνα του εαυτού τους», λέει ο Kaufman.

Και μιας και είμαστε σε καλοκαιρινή περίοδο να πούμε το εξής: Οι καλοκαιρινές διακοπές είναι σημαντικές. Και φρόντισε να μην τσεκάρεις emails και επαγγελματικά μηνύματα…

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

16 + eight =