αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΈρευνα: Το 86% των νέων θέλουν να γίνουν Influencers- Πόσο μπορεί να κοστίσει ένα sponsored post

Έρευνα: Το 86% των νέων θέλουν να γίνουν Influencers- Πόσο μπορεί να κοστίσει ένα sponsored post

Όλο και περισσότεροι είναι οι νέοι που θα ήθελαν να γίνουν Influencers. Μια νέα έρευνα παραθέτει μερικά χρήσιμα στοιχεία.

Έρευνα της Morning Consult που έγινε σε ένα δείγμα 2.000 Αμερικανών ηλικίας από 13 έως 38 ετών, δείχνει πως το 86% θα ανέβαζαν sponsored περιεχόμενο στα social media τους επί πληρωμή, ενώ το 54% θα ήθελαν να το κάνουν αυτό ως εργασία. Το 61% μάλιστα αποκαλύπτει πως κάνει posts για brands που τους αρέσει χωρίς κάποια πληρωμή.

Τα οικονομικά κέρδη: Στις ΗΠΑ όπου είναι ανεπτυγμένο αυτό το μοντέλο, ένας “micro-influencer” με 15.000 followers θα μπορούσε να αποκομίζει $457 ανά post. Με 50.000 followers το ποσό ανεβαίνει στα $1.026, ενώ με 250.000 followers ακουμπά τα $3.766.

Στην Ελλάδα, όπου η αγορά είναι πολύ μικρότερη, τα χρηματικά ποσά στις περισσότερες περιπτώσεις είναι μικρότερα. Ωστόσο, έχουμε δει αρκετά παραδείγματα ανθρώπων -κυρίως celebrities- οι οποίοι έχουν καταφέρει να αναπτύξουν ένα μεγάλο κοινό στα social media τους, και ένα sponsored post μπορεί να χρεωθεί… πολύ ακριβά.

Σύμφωνα με πληροφορίες του It’s Possible μάλιστα, υπάρχουν Έλληνες celebrities που ζητούν… εξαψήφια αμοιβή, για να «τρέξουν» μια μηνιαία διαφημιστική καμπάνια στα social κανάλια τους.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

five × 3 =