αρχικηVIRALΈρευνα: Οι πλούσιοι ταξιδιώτες… δεν επηρεάζονται από τους influencers για το που θα πάνε διακοπές

Έρευνα: Οι πλούσιοι ταξιδιώτες… δεν επηρεάζονται από τους influencers για το που θα πάνε διακοπές

Τα ταξίδια είναι σε φάση πλήρους επανεκίνησης, μετά τους περιορισμούς στην εποχή του Covid. Στο κάδρο είναι φυσικά και τα πολυτελή ταξίδια. Τα στοιχεία της μεγάλης έρευνα που παρουσιάστηκε στην κορυφαία έκθεση του κόσμου για τον τουρισμό πολυτελείας ILTM στις Κάννες, την οποία πραγματοποίησε η εταιρεία Altiant σε συνεργασία με την American Express Travel είναι αποκαλυπτικά και δείχνουν τις αλλαγές και τις νέες προτεραιότητες που θέτει πλέον αυτή η μορφή τουρισμού. Όπως προκύπτει αφού οι εύποροι ταξιδιώτες δεν μπόρεσαν να απολαύσουν τα χρήματά τους τα τελευταία δύο χρόνια, τώρα αναζητούν να αρχίσουν ξανά τα ταξίδια τους με νέους και ικανοποιητικούς τρόπους και με στυλ. Αυτό που εκφράστηκε από πολλούς που ερωτήθηκαν είναι ότι «Κανένα κόστος δεν πρέπει να γίνεται χωρίς λόγο» και ότι «Ο χρόνος είναι πολύτιμος».

Η έρευνα έγινε σε 14 χώρες, σε 1.200 εύπορους ταξιδιώτες από την Αυστραλία, την Κίνα, το Χονγκ Κονγκ, την Ιαπωνία, τη Σιγκαπούρη και τη Νότιο Κορέα, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, τη Γερμανία, την Ελβετία και την Ιταλία και τις ΗΠΑ, το Μεξικό και τη Βραζιλία.

Τα ευρήματα δείχνουν ότι οι πλούσιοι τουρίστες περνάνε σε μια περίοδο πολύ πιο συνειδητών και προσεκτικών επιλογών. Παράγοντες όπως η ευεξία, η βιωσιμότητα, η φιλανθρωπία και ο άνθρωπος, είναι πια τα κριτήρια τους για το επόμενο ταξίδι, καθώς θέλουν να ταξιδεύουν «καλύτερα». Επιπλέον οι Ταξιδιωτικοί Σύμβουλοι παραμένουν απαραίτητοι για να βοηθήσουν τους πελάτες τους να πραγματοποιούν ταξίδια πιο προσωποποιημένα και χωρίς άγχος.

Από τα βασικά συμπεράσματα προκύπτει ότι πολλά εύπορα άτομα έχουν αποταμιεύσει χρήματα τα τελευταία δύο χρόνια και τώρα ψάχνουν να ταξιδέψουν με στυλ, κάνοντας πιο μοναδικά και αξέχαστα ταξίδια («ταξίδια εκδίκησης»). Η αναπλήρωση του χαμένου χρόνου θα δώσει επίσης ώθηση στη συνεχή ανάκαμψη της δημοτικότητας των ταξιδιών πολλών γενεών. Οι επισκέψεις σε οικογένεια και φίλους θα αποτελέσουν τους επόμενους προορισμούς για πολλούς.

Το 51% των ερωτηθέντων απάντησαν ότι θέλουν στα ταξίδια τους να ζουν εμπειρίες και μόνο το 9% είπε ότι ενδιαφέρεται για προϊόντα.

Η έρευνα έδειξε ότι όλοι οι τύποι διακοπών ενδιαφέρουν τους πλούσιους. Όπως φάνηκε ο προορισμός των ονείρων όλων είναι η Γαλλία. Οι διακοπές για ήλιο και θάλασσα ανέδειξαν την Ιταλία ως κορυφαία χώρα με ποσοστό 80%, ενώ για City break το Ηνωμένο Βασίλειο.

Στα πολιτιστικά ταξίδια, στα οικογενειακά και στα ταξίδια για ψυχική υγεία, πρώτη χώρα αναδείχθηκε η Γαλλία. Για διακοπές στη φύση πάλι προτιμούν τη Βρετανία, ενώ για σόλο ταξίδια την Κίνα, καθώς και για εκπαιδευτικά ταξίδια το Μεξικό.

Δεν κοιτάνε… στα social media

Οι πλούσιοι ταξιδιώτες απάντησαν στην έρευνα σε ποσοστό 46% ότι δεν επηρεάζονται καθόλου στην επιλογή των ταξιδιών τους από τους social media Influencers. Όπως ήταν αναμενόμενο, οι φίλοι και οι συγγενείς είναι πιο πιθανό να επηρεάσουν τις επιλογές για τις διακοπές τους. Συνολικά, το 86% λέει ότι ο σύντροφός του παίζει ρόλο, με το 64% να λέει ότι είναι η μεγαλύτερη επιρροή. Μέλη της οικογένειας και φίλοι έχουν ένα παρόμοιο υψηλό επίπεδο επιρροής, με 49% και 39% αντίστοιχα. Παρόλα αυτά, είναι σαφές ότι οι Ταξιδιωτικοί Σύμβουλοι θα συνεχίζουν να παίζουν βασικό ρόλο στις αποφάσεις τους τα επόμενα χρόνια.

Τα ταξιδιωτικά blogs/vlogs επηρεάζουν περίπου στον ίδιο βαθμό με τους συμβούλους. Η έντυπη και η ψηφιακή επηρεάζει στις ταξιδιωτικές επιλογές τα δύο τρίτα των ερωτηθέντων σε κάποιες χώρες, αν και μόνο το 18% του συνόλου είπε ότι είναι σημαντικά. Παρόμοια είναι η ιστορία για τις διαφημίσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μόνο περίπου το ένα τέταρτο των εύπορων Βρετανών, Ελβετών, Ιαπώνων και Αυστραλών ταξιδιωτών λένε ότι οι social media Influencers έχουν κάποια επιρροή στην απόφαση τους για το που θα πάνε ταξίδι, αποδεικνύοντας ότι αυτή η μορφή προβολής είναι λιγότερο αποτελεσματική σε αυτές τις χώρες.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

20 − 12 =