αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ«Έξυπνο καλάθι»: Η ιδέα που έφερε πωλήσεις 8 εκατ. ευρώ στα συνεργαζόμενα καταστήματα του Skroutz

«Έξυπνο καλάθι»: Η ιδέα που έφερε πωλήσεις 8 εκατ. ευρώ στα συνεργαζόμενα καταστήματα του Skroutz

Το Έξυπνο Καλάθι του Skroutz, η υπηρεσία του δημοφιλούς marketplace ηλεκτρονικών αγορών που επιτρέπει στους καταναλωτές να δημιουργήσουν ένα ενιαίο καλάθι αγοράς και να απολαύσουν μια ποιοτική εμπειρία αγορών, καταγράφει σημαντική ανάπτυξη στο διάστημα των 2 τελευταίων ετών. Τα δεδομένα που έχει συλλέξει η ομάδα του Skroutz από τη χρήση του Έξυπνου Καλαθιού, φανερώνουν το σταθερό ρυθμό ανάπτυξης της υπηρεσίας και τη δυναμική των νέων κατηγοριών στις οποίες παρέχεται η υπηρεσία.

Εκτός από τα προϊόντα υγείας, ομορφιάς και προσωπικής περιποίησης, που ανέκαθεν βρίσκονταν υψηλά στις προτιμήσεις των καταναλωτών, ιδιαίτερη άνοδος παρατηρείται και στις νέες κατηγορίες, όπως στα αξεσουάρ μόδας, τα βιβλία, τα παιχνίδια, τα ρολόγια και την παιδική μόδα.

  • Από το 2017 έως σήμερα έχουν πραγματοποιηθεί πάνω από 256.000 παραγγελίες με το Έξυπνο Καλάθι, δημιουργώντας πωλήσεις αξίας €8.000.000 στα συνεργαζόμενα ηλεκτρονικά καταστήματα. Περίπου το 70% αυτών των παραγγελιών προέρχεται από επαναλαμβανόμενες παραγγελίες (recurring customers).
  • Η μέση αξία του καλαθιού αγοράς (με το Φ.Π.Α.) κυμαίνεται στα €45 και περιλαμβάνει κατά μέσο όρο 5 προϊόντα.
  • Από το σύνολο των χρηστών που προσθέτουν προϊόντα στο Έξυπνο Καλάθι (Add to Cart) περίπου το 9,5% ολοκληρώνει την αγορά (Conversion Rate), ποσοστό ιδιαίτερα υψηλό δεδομένου ότι η πληρωμή για τις αγορές με την υπηρεσία γίνεται αποκλειστικά με τη χρήση κάρτας (πιστωτικής, χρεωστικής ή προ-πληρωμένης).
  • Στο διάστημα αυτό η ομάδα του Skroutz έχει διαχειριστεί πάνω από 260.000 παραγγελίες, με το γεωγραφικό καταμερισμό των παραγγελιών να είναι ως εξής: 55,5% στην Αθήνα, 31,9% στην Ηπειρωτική Ελλάδα και 12,6% στα νησιά και τις δυσπρόσιτες περιοχές.
  • Η υπηρεσία του Έξυπνου Καλαθιού αξιολογείται με το υψηλό σκορ NPS 74 (Net Promoter Score), το δείκτη που μετράει το βαθμό εμπιστοσύνης των καταναλωτών και αξιολογεί την εμπειρία των πελατών που χρησιμοποιούν την υπηρεσία και θα την πρότειναν σε άλλους δυνητικούς πελάτες.
  • Οι πιο δημοφιλείς κατηγορίες προϊόντων είναι οι κρέμες προσώπου, τα αρώματα, τα συμπληρώματα διατροφής, οι βιταμίνες, τα παιχνίδια LEGO, τα αντιηλιακά, οι βρεφικές τροφές και τα προϊόντα καθαρισμού προσώπου.

Πάνω από 10.000 καταναλωτές εμπιστεύονται σε μηνιαία βάση το Έξυπνο Καλάθι για τις ηλεκτρονικές τους αγορές από τα συνεργαζόμενα e-shops, απολαμβάνοντας μια ποιοτική και αξιόπιστη εμπειρία online αγορών. Αυτήν τη στιγμή στην υπηρεσία συμμετέχουν περίπου 340 ηλεκτρονικά καταστήματα, τα οποία καλύπτουν μια ευρεία γκάμα επιλογής προϊόντων, στην υγεία & ομορφιά, τα παιδικά παιχνίδια, τα βιβλία, τα videogames, τη μόδα, τα βρεφικά είδη και τα προϊόντα προσωπικής περιποίησης.

Ανταποκρινόμενη στις ανάγκες των επισκεπτών της ιστοσελίδας, η ομάδα του Skroutz διευρύνει συνεχώς τον αριθμό των καταστημάτων και τις κατηγορίες προϊόντων που συμμετέχουν στην υπηρεσία.

Επιπλέον, σημαντικά συστατικά της επιτυχίας του Έξυπνου Καλαθιού είναι η ευκολία με την οποία οι καταναλωτές δημιουργούν ένα ενιαίο καλάθι αγορών από πολλαπλά καταστήματα, η αυτοματοποίηση της διεκπεραίωσης των παραγγελιών, όπως επίσης, η διαχείριση των επιστροφών αποκλειστικά μέσω του Skroutz και η υποστήριξη μετά την πώληση. Τέλος, βασικοί στόχοι της υπηρεσίας παραμένουν η εξοικείωση του κοινού με τις εξ’ ολοκλήρου online αγορές και η αξιοποίηση των ευκολιών και των καινοτόμων λύσεων που παρέχει το Ηλεκτρονικό Εμπόριο στους καταναλωτές.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

four × 4 =