Όλοι θέλουν να δουν το άρθρο ή την ανάρτηση που μόλις έκαναν, να γίνεται viral σε όλο το ίντερνετ. Και βλέπουμε αρκετούς ανθρώπους να το καταφέρνουν ξανά και ξανά. Ποιο είναι τελικά το «μυστικό»; Όπως αναλύει ο digital marketer και συνιδρυτής της Crazy Egg, Neil Patel, στο ίντερνετ παίζουν καθοριστικό ρόλο οι τίτλοι που μπαίνουν σε ένα περιεχόμενο. Και θα συμφωνήσουμε.
Μάλιστα, όπως λέει ο Patel, οι έρευνες που έχει κάνει του έδειξαν ότι 7 στους 10 χρήστες διαβάζουν τον τίτλο και μόλις 2 στους 10 διαβάζουν ολόκληρο το περιεχόμενο. Ναι, κάποιοι κάνουν κοινοποιήσεις απλά διαβάζοντας τον τίτλο. Ένας τίτλος πρέπει να είναι ιδανικά ανάμεσα σε 5 ως 7 λέξεις.
Ο Patel γίνεται πιο συγκεκριμένος, και εξηγεί τα 3 βασικά πράγματα που χρειάζονται, για να φτιάξεις τον τέλειο ιντερνετικό τίτλο.
1- Μην κάνεις πολύ μικρούς ή πολύ μεγάλους τίτλους
2- Χρησιμοποίησε επίθετα που τραβούν την προσοχή
3- Δημιούργησε «μυστήριο» (χωρίς να εξαπατάς τους αναγνώστες)
Στο παρακάτω σύντομο βίντεο, μπορείς να δεις όλη την ανάλυση του Neil Patel.