αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΈνας CEO εξηγεί: «Ξεκίνησα την εταιρία μου πριν 5 χρόνια. Ούτε ένας εργαζόμενος δεν έχει παραιτηθεί ως σήμερα. Εφάρμοσα 3 κανόνες»

Ένας CEO εξηγεί: «Ξεκίνησα την εταιρία μου πριν 5 χρόνια. Ούτε ένας εργαζόμενος δεν έχει παραιτηθεί ως σήμερα. Εφάρμοσα 3 κανόνες»

Συχνά γίνεται λόγος για το φαινόμενο της «Μεγάλης Παραίτησης». Ο covid έχει αλλάξει το τοπίο στον χώρο της εργασίας. Έτσι πολλοί εργαζόμενοι επανεξετάζουν τις επιλογές και τις προτεραιότητες τους. Αρκετοί προχωρούν στην «μεγάλη έξοδο» και την αναζήτηση μίας καλύτερης επαγγελματικής ευκαιρίας.

Ο Stephen Magli είναι CEO και συνιδρυτής της τεχνολογικής εταιρίας, AI Digital. Όπως εξηγεί σε άρθρο του στο αμερικανικό Fast Company, «τα τελευταία χρόνια, το ποσοστό των εργαζομένων που εγκατέλειψαν τη δουλειά τους έφτασε στα υψηλότερα επίπεδα των τελευταίων 20 ετών».

Σύμφωνα με μια μελέτη του Pew Research Center, οι χαμηλές αμοιβές (63%), οι ευκαιρίες για εξέλιξη (63%) και το αίσθημα έλλειψης σεβασμού στην εργασία (57%) ήταν οι κύριοι λόγοι για τους οποίους πολλοί υπαλλήλους των ΗΠΑ εγκατέλειψαν τη δουλειά τους το προηγούμενο έτος. Επιπλέον, το 45% των εργαζομένων που εγκατέλειψαν τη δουλειά τους το 2021 ανέφεραν την έλλειψη ευελιξίας στο χώρο εργασίας ως κύριο παράγοντα.

«Από τότε που έγινα επιχειρηματίας, η προσέλκυση και η διατήρηση των κορυφαίων ταλέντων ήταν για μένα προτεραιότητα. Πιστεύω ότι αυτή η εστίαση συνέβαλε περισσότερο στην επιτυχία της εταιρείας μου, από οτιδήποτε άλλο έχω κάνει. Στα περισσότερα από πέντε χρόνια από την ίδρυση της εταιρείας, δεν παραιτήθηκε ποτέ υπάλληλος», λέει ο Stephen Magli.

Και παραθέτει 3 κανόνες που έχει εφαρμόσει.

Δίπλα στους εργαζομένους

«Όποιος είπε ‘Καλύτερα να σε φοβούνται παρά να σε αγαπούν’ σαφώς δεν ηγήθηκε ποτέ μιας εταιρείας. Εάν δεν αφιερώνετε χρόνο για να μάθετε πράγματα για τους υπαλλήλους σας και να οικοδομήσετε μια καλή σχέση, γιατί να επενδύσουν τον χρόνο και την προσπάθειά τους; Η δημιουργία μιας εταιρικής κουλτούρας στο χώρο εργασίας που δίνει προτεραιότητα στην ισορροπία, την ενσυναίσθηση και την εστίαση στους εργαζόμενους, είναι πρωταρχικής σημασίας για την ενίσχυση όχι μόνο της παραγωγικότητας αλλά και για τη διατήρηση των κορυφαίων ταλέντων» λέει ο CEO.

Οι ηγέτες έχουν πολλά περιθώρια ανάπτυξης σε αυτό το θέμα. Ενώ το 96% των εργαζομένων πιστεύει ότι η ενσυναίσθηση είναι απαραίτητη για την προώθηση της διατήρησης των εργαζομένων, το 92% λέει ότι η ενσυναίσθηση παραμένει υποτιμημένη στο χώρο εργασίας.

«Τα τελευταία χρόνια, η ενσυναίσθηση έχει γίνει όλο και πιο σημαντική για την ηγεσία μιας επιτυχημένης επιχείρησης. Η πανδημία μας πίεσε όλους και τόνισε τις προκλήσεις της διαχείρισης της ψυχικής υγείας- και ειδικότερα αν είσαι εργαζόμενος γονιός. Η ικανότητα να ανεβαίνουμε ως εταιρεία και να αναγνωρίζουμε τις δυσκολίες, να προσφέρουμε λύσεις για να τις αντιμετωπίσουμε μαζί και να είμαστε ειλικρινείς σχετικά με τις προσαρμογές στην πορεία μας, έχει δημιουργήσει ένα νέο πλαίσιο» τονίζει ο ίδιος.

Αναγνωρίστε όλες τις νίκες, είτε μεγάλες είτε μικρές

Είναι εύκολο να παρασυρθείς και να εστιάζεις μόνο στους πρωταρχικούς στόχους. «Οι μικρές νίκες μπορούν εύκολα να παραβλεφθούν, κάτι που μπορεί να οδηγήσει σε αισθήματα δυσαρέσκειας και υποτίμησης. Ο εορτασμός των νικών, όσο μικρές κι αν είναι, αποτελεί σημαντικό θεμέλιο για κάθε σπουδαία εταιρική κουλτούρα» λέει ο CEO.

«Ένα δώρο σε μετρητά είναι ωραίο, αλλά ένα αντικείμενο που εστιάζει στην προσωπικότητα και τα ενδιαφέροντα ενός ατόμου μπορεί να δημιουργήσει μια βαθύτερη σχέση. Προσωπικά είμαι φανατικός θαυμαστής των ρολογιών και έχω κάνει συνήθεια να δίνω ρολόγια πολυτελείας σε υπαλλήλους-σταρ ως το απόλυτο δείγμα εκτίμησης» συμπληρώνει ο ίδιος.

Να γνωρίζεις το management στιλ σου. Και να κάνεις προσλήψεις με βάση αυτό

«Η κατανόηση του τρόπου με τον οποίο λειτουργείτε ως ηγέτης είναι επίσης ένας σημαντικός παράγοντας για τη διατήρηση των εργαζομένων. Σε ορισμένους ηγέτες αρέσει να είναι πρακτικοί ενώ άλλοι, όπως εγώ, προτιμούν να δίνουν μεγάλη ελευθερία και αυτονομία στις ομάδες. Όταν προσλαμβάνω κόσμο, αναζητώ χαρακτηριστικά που περιλαμβάνουν εμπειρία, αποδεδειγμένη επιτυχία σε προηγούμενο ρόλο και ισχυρό χαρακτήρα» εξηγεί.

Η εύρεση εργαζομένων που ταιριάζουν με το διοικητικό σας στυλ μπορεί να ωθήσει τον Οργανισμό και τους εργαζόμενους σε μια μακρά και υγιή σχέση.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

17 + one =