αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΈνας career expert του Harvard παραθέτει 5 τρικ επικοινωνίας για να παίρνεις πιο γρήγορα αυτό που θέλεις

Ένας career expert του Harvard παραθέτει 5 τρικ επικοινωνίας για να παίρνεις πιο γρήγορα αυτό που θέλεις

Ο Gorick Ng είναι career expert στο Harvard. Εστιάζοντας μάλιστα στους σπουδαστές χαμηλότερων εισοδημάτων. Έχει επίσης εργαστεί στο Boston Consulting Group.

Σε άρθρο του στο CNBC μιλά για το κομμάτι της επικοινωνίας και το πως αυτή μπορεί να σε βοηθήσει να πετύχεις τους στόχους σου. «Όπως ανακάλυψα παίρνοντας συνεντεύξεις από περισσότερους από 500 επαγγελματίες σε διάφορους κλάδους και τύπους εργασίας, το να έχεις επιρροή και να αποκτάς αυτό που θέλεις στην εργασία συχνά εξαρτάται από το πόσο αποτελεσματικά μεταδίδεις τα points σου, ειδικά όταν πρόκειται για digital επικοινωνία» λέει ο ίδιος.

«Όλα καταλήγουν στο να είσαι «user friendly» συνάδελφος — αυτός που κάνει τη ζωή των άλλων εύκολη» συμπληρώνει.

Ο career expert παραθέτει μερικά τρικ επικοινωνίας για να παίρνεις πιο γρήγορα αυτό που θέλεις. Εστιασμένα στην digital και remote εποχή μας. Εδώ είναι 5 από αυτά.

1. Εάν έχετε μια ιδέα που είναι δύσκολο να την φανταστεί κάποιος, δώστε μια εικόνα, ένα σκίτσο ή μια μακέτα

Δείξε, αντι να πεις. Αντί να ρωτήσετε εάν το χρώμα του φόντου πρέπει να είναι ανοιχτό πράσινο ή σκούρο πράσινο, εμφανίστε και τις δύο επιλογές μπροστα στους άλλους, ώστε οι άνθρωποι να μπορούν να δουν τη διαφορά μόνοι τους.

2. Εάν έχετε ένα αρχείο που θα μπορούσε να εμφανίζεται διαφορετικά σε διαφορετικές συσκευές, στείλτε το ως PDF

Τα αρχεία PDF εμφανίζονται με τον ίδιο τρόπο σε κάθε συσκευή, επομένως μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε τις πιθανότητες οι παραλήπτες να μπορούν να ελέγχουν την εργασία σας ανεξάρτητα από το πού βρίσκονται.

3. Εάν έχετε μια απόφαση που θέλετε να «κλειδώσετε» για να αποφύγετε τυχόν παρεξηγήσεις, στείλτε ένα email εξηγώντας την απόφαση

Δεν θα θυμούνται όλοι τι συμφώνησαν. Λέγοντας, «Για να ανακεφαλαιώσουμε, αποφασίσαμε να…» ή «Όπως συζητήθηκε, τα επόμενα βήματα είναι…» όχι μόνο διασφαλίζει ότι όλοι κάνουν ό,τι είπαν ότι θα έκαναν, αλλά επίσης αποτρέπουν οποιονδήποτε να υποχωρήσει αργότερα.

4. Εάν έχετε ένα θέμα που είναι περίπλοκο, αμφιλεγόμενο ή απαιτεί συζήτηση, προγραμματίστε ένα call ή μια συνάντηση

Με αυτόν τον τρόπο, ξεκαθαρίζετε τυχόν παρεξηγήσεις σε 10 λεπτά — και όχι μέσω 10 emails που εκτείνονται σε 10 ημέρες, με 10 άτομα να εμπλέκονται.

5. Εάν έχετε μια απόφαση που απαιτεί την έγκριση πολλών ατόμων, ενημερώστε από πριν το κάθε άτομο ξεχωριστά

Είναι πιο πιθανό να λάβετε την έγκριση που θέλετε, αν όλοι στην αίθουσα συμφωνούν ήδη με το σχέδιό σας, παρά αν όλοι ακούνε την ιδέα σας για πρώτη φορά — και κοιτάζουν τριγύρω για να δουν… πώς αντιδρούν οι άλλοι.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μην ξεκινάτε το βιογραφικό σας με αυτές τις 3 κατηγορίες»: Εξηγεί μία expert με 15 χρόνια εμπειρίας

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

twenty − 4 =