αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΈνας ιντερνετικός διάλογος, οι… προσφορές του Πλαισίου και το Skroutz που «μαρτυρά» πολλά στην εποχή μας

Ένας ιντερνετικός διάλογος, οι… προσφορές του Πλαισίου και το Skroutz που «μαρτυρά» πολλά στην εποχή μας

«Late Night Offer». Έτσι παρουσίασε το Πλαίσιο την νέα του προσφορά, πριν λίγες ημέρες, στην επίσημη σελίδα του στο Facebook. Σε αυτή, μπορούσες να αγοράσεις έναν σκληρό δίσκο της εταιρίας Western Digital Elements, χωρητικότητας 1TB, σε τιμή προσφοράς. «Πρόλαβε τον», σημειώνεται χαρακτηριστικά στο post που θα δείτε παρακάτω.

Ακριβώς κάτω από την ανάρτηση βέβαια, το σχόλιο ενός χρήστη σου κινεί την περιέργεια. «Συγχαρητήρια. Μονο 0.50Ε ακριβοτεροι απο οσο το βρισκεις Skroutz. Σε λιγο θα αρχισετε να βγαζετε και πραγματικες προσφορες», λέει χαρακτηριστικά ο χρήστης. Με την εταιρία να απαντά ακριβώς από κάτω, ότι «δεν πρέπει να βγάζουμε βιαστικά συμπεράσματα και να εξετάζουμε όλο το πακέτο της προσφοράς». Επίσης τονίζει προς τον χρήστη: «Προφανώς και δεν έχεις λάβει υπόψη σου τα δωρεάν έξοδα αποστολής και αντικαταβολής που προσφέρουμε, πέραν από την δυνατότητα πληρωμής με δόσεις, ενώ με 3 έτη εγγύηση Πλαίσιο που συνοδεύει τον δίσκο ξέρεις πως θα κοιμάσαι ήσυχος».

Με 1TB αποθηκευτικό χώρο, ο σκληρός δίσκος της WD θα αποθηκεύσει κάθε καλοκαιρινή σου ανάμνηση και θα στη «σερβίρει» κάθε φορά που θα θες να τη ξαναζείς! Πρόλαβέ τον εδώ👉 http://bit.ly/2tJe9cE

Posted by ΠΛΑΙΣΙΟ – PLAISIO on Mittwoch, 26. Juli 2017

Το It’s Possible, έκανε την απλή αναζήτηση στο Skroutz, και εντόπισε τον συγκεκριμένο σκληρό δίσκο. Η φθηνότερη τιμή που μπορείς να τον βρεις είναι στα 67,35 ευρώ. Συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής και αντικαταβολής. Την ίδια ημέρα (30/7) στο site του Πλαισίου βλέπουμε ότι το ίδιο γκάτζετ πωλείται προς 69,90 ευρώ, ενώ αν επιλέξεις να κάνεις την αγορά από το φυσικό κατάστημα, θα πληρώσεις 74,90 ευρώ. Δεν γνωρίζουμε βέβαια, αν η ιντερνετική τιμή την ώρα του «Late Night Offer» ήταν λίγο χαμηλότερη, και για αυτό το σχόλιο του χρήστη μιλά με ειρωνικό τόνο για «μόνο 0.50 ευρώ ακριβότερα». Κάτι το οποίο εξάλλου δεν διέψευσε η εταιρία στην απάντηση της.

Φυσικά, η συζήτηση που ανοίγει με την παραπάνω ιστορία, έχει να κάνει με τις διάφορες προσφορές και το κατά πόσο αυτές είναι τελικά «πραγματικές» και συμφέρουσες. Και αυτό δεν αφορά βέβαια μόνο το Πλαίσιο, αλλά και άλλες γνωστές αλυσίδες. Σε πολλές περιπτώσεις, παρουσιάζουν προϊόντα ως «προσφορές», με ανακοινώσεις του στιλ «προλάβετε γρήγορα», ενώ στην πραγματικότητα, με ένα απλό ιντερνετικό ψάξιμο, ένας πελάτης μπορεί να βρει το ίδιο προϊόν, σε χαμηλότερη τιμή και.. χωρίς προσφορά.

Ζούμε στην εποχή του Skroutz και των άλλων σάιτ σύγκρισης τιμών. Κάτι που σίγουρα έχει κάνει δυσκολότερη τη ζωή αρκετών μεγάλων αλυσίδων. Εννοείται, ότι σε μια ελεύθερη αγορά, το κάθε brand είναι ελεύθερο να πουλά τα προϊόντα του σε οποιαδήποτε τιμή κρίνει σωστό. Από την άλλη μεριά, και οι καταναλωτές πλέον έχουν στα χέρια τους εργαλεία, που τους δίνουν τη δυνατότητα μέσα σε ελάχιστα δευτερόλεπτα να βρουν το καλύτερο σημείο για να κάνουν την αγορά τους. Αρκεί να μην… κάνουν βιαστικές κινήσεις, με τις «προσφορές» που βγαίνουν κατά καιρούς.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

16 − 1 =