Αν δεν σου έχει ήδη συμβεί, είναι πιθανό να σου συμβεί στο μέλλον: Σίγουρα αν είσαι επιχειρηματίας, έχεις φροντίσει για να έχει η εταιρία σου παρουσία στα social media. Όλα καλά μέχρι εδώ. Τι γίνεται όμως αρχίσουν να έρχονται κάποια αρνητικά σχόλια; Τα οποία φαίνονται δημόσια. Συμβαίνει ακόμα και στις μεγαλύτερες εταιρίες.
Στο παρακάτω γράφημα θα δεις βήμα- βήμα το πλάνο που πρέπει να ακολουθήσεις. Κράτα την ψυχραιμία σου, κινήσου άμεσα και προσπάθησε να δώσεις μια λύση ή μια ολοκληρωμένη απάντηση στον δυσαρεστημένο χρήστη. Α, και σε καμία περίπτωση μην αρχίσεις… να διαγράφεις σχόλια.