αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΆλλος για startups; Και η British Airways δημιουργεί τον δικός της «επιταχυντή» για καινοτόμες επιχειρήσεις

Άλλος για startups; Και η British Airways δημιουργεί τον δικός της «επιταχυντή» για καινοτόμες επιχειρήσεις

Η International Airlines Group (IAG), μητρική της British Airways, Aer Lingus – της δεύτερης μεγαλύτερης αεροπορικής εταιρείας της Ιρλανδίας και άλλων αεροπορικών, ανακοίνωσε τη δημιουργία ενός νέου accelerator για νεοφυείς επιχειρήσεις.

Με σκοπό να επιλύσει προβλήματα που επηρεάζουν την τουριστική βιομηχανία, ο accelerator θα δώσει τη δυνατότητα στις νέες επιχειρήσεις να συνεργαστούν με τις αεροπορικές της IAG, προκειμένου να λύσουν τυχόν επιχειρηματικές προκλήσεις που προκύπτουν στον κλάδο, δημιουργώντας έτσι σταθερές συνεργασίες.

Και το όνομα του «επιταχυντή»; Είναι το Hangar 51. Δημιουργήθηκε απ’ την IAG με τη βοήθεια του επενδυτικού ταμείου L Marks. Να σημειωθεί πώς το ταμείο έχει συνεργαστεί κατά το παρελθόν με τις εταιρείες John Lewis και BMW σε παρόμοιες πρωτοβουλίες.

Όπως σημειώνει το Fortune Greece, η IAG θα επιδιώξει να «αλλάξει την αεροπορική βιομηχανία» δημιουργώντας ένα πρόγραμμα δέκα εβδομάδων, το οποίο θα προσφέρει στους επίδοξους startuppers την απαραίτητη καθοδήγηση και συμβουλευτική από τα ανώτερα διοικητικά στελέχη της εταιρείας. Επιπλέον, οι νέοι επιχειρηματίες θα έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν την ιδέα και το προϊόν τους, καθώς και να έχουν πρόσβαση σε πελάτες και χρηματοδότηση.

Ο Glenn Morgan, επικεφαλής της IAG στο κομμάτι του ψηφιακού μετασχηματισμού, δήλωσε: «Το νέο αυτό πρόγραμμα θα φέρει την αφρόκρεμα των digital startups στη καρδιά της επιχείρησής μας. Θέλουμε να μας μάθουν όλα όσα δεν ξέρουμε. Αν οι startups έχουν κάποια τεχνολογία που μπορεί να εφαρμοστεί στη βιομηχανία μας, ώστε να βοηθήσουμε τους πελάτες μας, τότε θέλουμε να τους ακούσουμε και να μάθουμε από αυτούς».

Ο επιταχυντής θα έχει ως στόχο τέσσερις βασικούς τομείς, μεταξύ των οποίων:

(1) Η βελτίωση των διαδικασιών του αεροδρόμιο: Απλούστευση εταιρικών ταξιδιών μέσω του αεροδρομίου.

(2) Ψηφιοποίηση των επιχειρηματικών διαδικασιών: Ανάπτυξη εργαλείων και διαδικασιών για την επιτάχυνση και την απλοποίηση της επιχείρησης.

(3) Λήψη αποφάσεων βάσει δεδομένων: Δημιουργία νέων τρόπων ώστε τα δεδομένα να αυξήσουν την ικανοποίηση των πελατών και να δημιουργήσουν επιχειρηματική αξία.

(4) «Μπαλαντέρ»: Κάθε ιδέα που οι startuppers αισθάνονται ότι μπορεί να βελτιώσει την εμπειρία των πελατών

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

eighteen − 1 =