αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΆκου, ρώτα, άλλαξε: Η τακτική 3 βημάτων με την οποία ο Jeff Bezos αντιμετωπίζει την κριτική

Άκου, ρώτα, άλλαξε: Η τακτική 3 βημάτων με την οποία ο Jeff Bezos αντιμετωπίζει την κριτική

«Αν σκοπεύεις να κάνεις κάτι νέο ή διαφορετικό στον κόσμο, θα σε παρεξηγήσουν. Μερικές φορές θα σου γίνει καλοπροαίρετη κριτική, μερικές άλλες θα σου γίνει κριτική από ιδιοτελείς ανθρώπους. Είναι ΟΚ. Είναι όλα μέρος της διαδικασίας». Με αυτές τις φράσεις φαίνεται με τον πιο ξεκάθαρο τρόπο το πως αντιμετωπίζει την κριτική ο Jeff Bezos. Από τότε που ίδρυσε την Amazon μέχρι σήμερα.

Και είναι αλήθεια πως στην Ελλάδα βλέπουμε έντονα το στοιχείο της κριτικής. Όλοι λένε την γνώμη τους… για όλα. Κάτι που φυσικά έχει γίνει πιο εύκολο στην εποχή των social media. Αφού με ένα κλικ ο καθένας μπορεί να σχολιάσει κάποιον άλλο χρήστη ή ένα γενικότερο θέμα. Και παράλληλα να ανοίξει διάλογο με άλλους ανθρώπους.

Αλλά πως αντιμετωπίζει την κριτική ένας κορυφαίος επιχειρηματίας σαν τον Jeff Bezos; Ο ίδιος έχει μια τακτική τριών βημάτων. Την οποία μπορείς να «αντιγράψεις».

1–> Άκου. Ο Jeff Bezos πάντα ακούει την κριτική. Είναι πολύ καλύτερο από το να την απορρήπτεις εξ αρχής. Μέσα στην κριτική μπορείς να βρεις, μερικές φορές, χρήσιμα πράγματα που θα σε βοηθήσουν να βελτιωθείς στην συνέχεια.

2–> Ρώτα. Αφού ακούσεις την κριτική, βάλε κάτω τα δεδομένα και αναρωτήσου αν αυτή η κριτική είναι σωστή ή όχι. Διότι μπορεί όντως να σου έχει γίνει μια άδικη κριτική. Και αν την αποδεχτείς ως σωστή, δεν θα σε ωφελήσει. Σε κάθε περίπτωση σκέψου τα όσα άκουσες. Και μη βιαστείς να τα δεχτείς ως σωστά ή ως λάθος μέσα σε μια στιγμή.

3–> Άλλαξε. Αφού λοιπόν έχεις σκεφτεί τα δεδομένα, έχεις δύο επιλογές: Αν αποφάσισες ότι η κριτική που σου έγινε ήταν λανθασμένη, αγνόησε την. Αν όμως θεωρείς ότι είχε κάτι σωστό μέσα της, τώρα είναι η ευκαιρία να κάνεις τις αλλαγές. Και να εξελιχθείς. Να πως μέσα από μερικά «αρνητικά σχόλια» μπορεί να βγει κάτι καλό.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

4 + 14 =