αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΌταν τα κουτιά της πίτσας σε οδηγούν στην επιχειρηματική επιτυχία: Αυτή είναι η ιστορία της Jennifer Wright

Όταν τα κουτιά της πίτσας σε οδηγούν στην επιχειρηματική επιτυχία: Αυτή είναι η ιστορία της Jennifer Wright

«Σκέψου έξω από το κουτί», λένε πολλοί σύμβουλοι στους νέους επιχειρηματίες. Η Jennifer Wright- Laracy μπορούμε να πούμε ότι έκανε το ακριβώς αντίθετο. Σκέφτηκε… μέσα στο κουτί, κυριολεκτικά. Για την ακρίβεια, μέσα στο κουτί της πίτσας.

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Η ίδια εργαζόταν για χρόνια στον χρηματοπιστωτικό κλάδο. Σε εταιρίες όπως η Citigroup. Μόλις η οικονομική κρίση έκανε την εμφάνιση της, το 2008, αποφάσισε να πάει στο Columbia Business School, για να κάνει το μεταπτυχιακό της. Κάπου εκεί χρονικά, ανακάλυψε ότι θέλει να κάνει μια νέα καριέρα. Να δημιουργήσει το δικό της προϊόν. Η ιδέα της αφορούσε μάλιστα κάτι πολύ απλό. Το κουτί της πίτσας!

 Όχι όμως όπως ακριβώς το γνωρίζουμε. Αυτό που σκέφτηκε ήταν το εξής: να δημιουργήσει ένα κουτί πίτσας, του οποίου το καπάκι θα κόβεται σε 4 κομμάτια, τα οποία θα μετατρέπονται σε αυτοσχέδια… πιάτα για τα κομμάτια της πίτσας. Και όλο αυτό να είναι κατασκευασμένο από 100% ανακυκλωμένο χαρτί. Με το όνομα Green Box.

«Συνειδητοποίησα ότι ήταν μια πολύ διασκεδαστική ιδέα» τόνισε η ίδια.

Μιλώντας στο CNBC συμπλήρωσε: «Δεν γνώριζα αν θα ασχολούμουν με αυτό full time. Πίστευα όμως ότι μπορεί να φέρει σίγουρα κάποια έσοδα».

Βρήκε άλλους δύο συνεργάτες, τους William Walsh και Ned Kensing και πιάσανε δουλειά αμέσως. Ίδρυσαν την εταιρία τους το 2009. Η Jennifer Wright έκανε προσεκτικές κινήσεις, προωθούσε το νέο της δημιούργημα σε events και διαγωνισμούς. Με αποτέλεσμα να λάβει μια αρχική χρηματοδότηση ύψους 50.000 δολαρίων.

maxresdefaultΣε αυτή την προσπάθεια δεν ήρθαν όλα έτσι όπως τα περίμεναν. Το χειρότερο από όλα; Το 2011 το ένα μέλος της ομάδας και σχεδιαστής του κουτιού, William Wash, έφυγε από τη ζωή, σε ηλικία μόλις 44 ετών. «Αυτή ήταν μια πολύ δύσκολη στιγμή για εμάς. Ήταν ένα μεγάλο εμπόδιο που έπρεπε να προσπεράσουμε και το καταφέραμε, γιατί ξέραμε τι θα ήθελε και ο ίδιος» σημείωσε η Jennifer Wright.

To Green Box πάντως κατάφερε να φτάσει στην επιτυχία. Σήμερα, καταγράφει ανάπτυξη κατά 40% κάθε χρόνο και κατασκευάζεται σε 12 τοποθεσίες. Μάλιστα, η Jennifer Wright μιλώντας στο CNBC, δίνει 3 συμβουλές προς τους νέους επιχειρηματίες: Να γνωρίζουν καλά το τι θέλουν να δημιουργήσουν, να πιστεύουν στον εαυτό τους και να μη φοβούνται ζητήσουν βοήθεια.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

5 × 5 =