αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΌσοι είναι αγενείς με τον σερβιτόρο, κρύβουν από πίσω αυτά τα 4 χαρακτηριστικά προσωπικότητας

Όσοι είναι αγενείς με τον σερβιτόρο, κρύβουν από πίσω αυτά τα 4 χαρακτηριστικά προσωπικότητας

Όλοι έχουμε βρεθεί σε μια τέτοια συνάντηση με ανθρώπους: Έχουν ένα τέλειο χαμόγελο, ένα υπέροχο γέλιο και (μέχρι στιγμής) είναι πολύ ευγενικοί μαζί σου. Το μόνο αρνητικό: Κάθε φορά που περνάει ο σερβιτόρος, είναι αγενείς. Είναι «χύμα», δεν λένε παρακαλώ ή ευχαριστώ, και του δίνουν εντολές σαν κακό αφεντικό!

Να προσέχετε τέτοιου είδους ανθρώπους. Συνήθως, έχουν ορισμένα χαρακτηριστικά προσωπικότητας που τους κάνουν όπως είναι. Και αυτά τα χαρακτηριστικά μπορεί να λειτουργήσουν αρνητικά σε μια μια οποιαδήποτε σχέση, επαγγελματική ή προσωπική.

Ας δούμε ποια είναι αυτά τα χαρακτηριστικά…

1) Έχουν μεγάλη ιδέα για τον εαυτό τους

Ναι, πρέπει να πιστεύουμε στον εαυτό μας και να πιστεύουμε ότι είμαστε καλοί/άξιοι για ωραία πράγματα.

Εάν δεν πιστεύετε στον εαυτό σας, μπορεί να καταλήξετε με χαμηλή αυτοεκτίμηση. Θα πιστέψεις ότι δεν είσαι αρκετά καλός ή αρκετά ελκυστικός για να έχεις ωραία πράγματα και επιτυχίες στη ζωή.

Αλλά υπάρχει διαφορά ανάμεσα στο να έχεις αυτοπεποίθηση και στο να πιστεύεις ότι είσαι καλύτερος από όλους τους άλλους. Κάποιος που είναι ευγενικός μαζί σου αλλά κακός με τον σερβιτόρο δεν θα καταλάβει τη διαφορά. Σκέφτεται απλά ότι είναι «πάνω» από τους άλλους.

2) Δεν έχουν υπομονή

Φανταστείτε ότι στέκεστε στην ουρά του σούπερ μάρκετ. Κάποιος μπροστά σου βγάζει ένα σακουλάκι με κέρματα και αρχίζει να μετράει τα λεφτά του για να πληρώσει τα ψώνια του. Το άτομο πίσω σου εκρήγνυται… από θυμό. Δεν μπορεί να περιμένει.

Αυτό το άτομο μάλλον δεν έχει υπομονή. Τέτοια άτομα δεν μπορούν να ελέγξουν το θυμό τους και το παραμικρό πρόβλημα προκαλεί μια σημαντική αντίδραση.

Και είναι πιθανό να είναι αγενείς και με τον σερβιτόρο αν αργήσει 5 λεπτά…

3) Θέλουν να ελέγχουν τα πάντα

Σκεφτείτε όλους τους ανθρώπους στην ιστορία που λαχταρούσαν την εξουσία και τον έλεγχο. Οι περισσότεροι… δεν ήταν και τόσο καλοί.

Αυτό συμβαίνει επειδή δεν είναι καλό χαρακτηριστικό να θες δύναμη και έλεγχο. Είναι όμως χαρακτηριστικό κάποιου που σκόπιμα δεν σέβεται τον σερβιτόρο χωρίς λόγο. Γιατί; Κάπως το θίξαμε παραπάνω. Βασικά, οι άνθρωποι που συμπεριφέρονται έτσι αισθάνονται σημαντικοί όταν εκμεταλλεύονται τους άλλους.

Και ας είμαστε ξεκάθαροι: Το να είσαι αγενής με τον σερβιτόρο όταν ξέρεις ότι δεν μπορεί να κάνει πολλά για αυτό χωρίς να ρισκάρει τη δουλειά του, δεν είναι κάτι ωραίο.

4) Τους λείπει η αυτογνωσία

Υπάρχουν και κάποιοι που απλά… δεν έχουν συναίσθηση των πράξεων τους. Οι συμπεριφορές τους οφείλονται απλώς στην παντελή έλλειψη αυτογνωσίας για το πώς ενεργούν και πώς επηρεάζουν τους άλλους.

Αν του το πεις, μπορεί να εκπλαγεί. Δεν έχει ιδέα ότι οι πράξεις του είναι αγενείς. Και μία τέτοια συζήτηση μπορεί να δημιουργήσει μια αμηχανία.

Παρόλο που οι άνθρωποι που δεν έχουν αυτογνωσία δεν είναι σκόπιμα αγενείς ή κακοί, αυτό δεν κάνει τη συμπεριφορά τους λιγότερο βλαβερή…

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

four × 3 =