αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ«Όπως ήδη γνωρίζετε οι περισσότεροι από εσάς…»: 3 φράσεις που πρέπει να σταματήσεις να λες στον εργασιακό χώρο

«Όπως ήδη γνωρίζετε οι περισσότεροι από εσάς…»: 3 φράσεις που πρέπει να σταματήσεις να λες στον εργασιακό χώρο

Είναι φράσεις που μάλλον έχεις ακούσει στον εργασιακό σου χώρο. Ίσως να τις έχεις πει και εσύ. Ανεξάρτητα από το πεδίο στο οποίο δραστηριοποιείσαι. Μπορεί να μοιάζουν αθώες, αλλά χωρίς να το καταλάβουμε έχουν αρνητικό αντίκτυπο στα άτομα με τα οποία συνεργαζόμαστε.

Η αμερικανική Thrive Global παραθέτει 3 φράσεις που πρέπει να σταματήσεις να λες στον εργασιακό χώρο. Και κάποιες άλλες που μπορείς να χρησιμοποιήσεις στη θέση τους, για να μεταφέρεις το μήνυμα σου με τον καλύτερο τρόπο.

Τι να σταματήσεις να λες: Όπως ήδη γνωρίζετε οι περισσότεροι από εσάς…

Μερικές φορές, όταν οι διευθυντές ή οι leaders κάνουν μια ανακοίνωση σε ολόκληρη την εταιρεία ή ανακοινώνουν κάποια νέα στις ομάδες τους, ξεκινούν με αυτή τη φράση. Και για να είμαστε δίκαιοι, μπορεί να οδηγούνται εκεί από ένα πνεύμα περιεκτικότητας ή από μια ανησυχία ότι θα θεωρηθούν επαναλαμβανόμενοι. Αλλά μία τέτοια φράση μπορεί να φανεί ότι απαξιώνει κάποιους εργαζομένους. Επιπλέον, οι εργαζόμενοι μπορεί να διστάζουν στη συνέχεια να μιλήσουν ή να διερευνήσουν περισσότερο τα νέα δεδομένα – επειδή μπορεί να υποθέσουν ότι έχουν ήδη υπάρξει ευκαιρίες για να κάνουν ερωτήσεις και «θα έπρεπε» να γνωρίζουν ήδη. Μπορεί επίσης να αμφισβητήσουν την αξία τους: «Εάν οι περισσότεροι άνθρωποι το γνωρίζουν αυτό, γιατί να μην το ξέρω κι εγώ;».

Τι να πεις: Ακόμα κι αν πιστεύεις ότι οι “οι περισσότεροι” έχουν ακούσει για τα νέα ή την ανακοίνωσή σου, την επόμενη φορά που θα μιλήσεις σε μια ομάδα, άσε την εισαγωγή και απλώς πες αυτό που πρόκειται να πεις.

Τι να σταματήσεις να λες: Είναι αυτό κατανοητό;

Αφού εξηγήσετε κάτι σε μια ομάδα – ίσως είναι μια νέα επιχειρηματική ιδέα ή κάποιες βασικές πληροφορίες για μια επερχόμενη συνάντηση με πελάτες – μπορεί να φαίνεται χρήσιμο να ρωτήσετε: «Είναι αυτό κατανοητό;». Αλλά αντισταθείτε σε αυτή την παρόρμηση. Επειδή, ενώ συχνά προέρχεται από περιέργεια και φροντίδα για τους άλλους, η ερώτηση υπονοεί ότι ο ακροατής δεν έχει την ικανότητα να καταλάβει τι λέτε, εξηγεί ο Jay Sullivan, ειδικός στην επικοινωνία. και συγγραφέας.

Τι να πεις: Εάν ο στόχος σας είναι να βοηθήσετε μια ομάδα, πείτε «ποιες πρόσθετες πληροφορίες θα ήταν χρήσιμες για εσάς;».

Τι να σταματήσεις να λες: Αυτή μπορεί να είναι μια κακή ιδέα αλλά…

Πολλοί άνθρωποι λένε αυτή τη φράση με ειλικρίνεια – είναι πραγματικά αγχωμένοι που η ιδέα τους ίσως ακούγεται ανόητη ή κακή και θέλουν να αποτρέψουν την αμηχανία αναγνωρίζοντας ότι μπορεί να είναι μια αστοχία. Το πρόβλημα είναι ότι λέγοντας κάτι τέτοιο, υπονομεύει την αξία σας και δείχνει ότι δεν είστε σίγουροι για αυτό που λέτε.

Τι να πεις: Κάνε τα πράγματα πιο απλά, χωρίς να δείχνεις ότι δεν έχεις εμπιστοσύνη στην ιδέα σου. Μπορείς να ρωτήσεις απλά: «Τι πιστεύετε για αυτή την ιδέα;»

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

2 + 7 =