αρχικηΟΙΚΟΝΟΜΙΑΥπουργός Μεταφορών: Τα ΜΜΜ δεν αποτελούν εστίες υπερμετάδοσης του ιού

Υπουργός Μεταφορών: Τα ΜΜΜ δεν αποτελούν εστίες υπερμετάδοσης του ιού

Τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς δεν αποτελούν εστίες υπερμετάδοσης του κορωνοϊού καθώς οι επιβάτες περνούν περιορισμένο χρόνο σε αυτά και φορούν μάσκες ενώ τα φαινόμενα συνωστισμού δεν είναι συχνά, υποστήριξε σε συνέντευξή του στην εφημερίδα Παραπολιτικά ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Κώστας Καραμανλής.

Σύμφωνα με τον υπουργό, αν και φαινόμενα συνωστισμού παρατηρούνται σε όλο τον κόσμο, στην Αθήνα η κατάσταση γίνεται καλύτερη κάθε μέρα χάρη στη διαρκή διαχείριση κρίσης του υπουργείου προκειμένου να επιλυθούν προβλήματα ετών:

«Όπως ξέρετε, σε όλες τις μεγαλουπόλεις του κόσμου παρατηρούνται περιπτώσεις συνωστισμού στα μέσα μαζικής μεταφοράς, όμως μια σειρά από μελέτες συμφωνούν ότι αυτά δεν αποτελούν εστίες υπερμετάδοσης. Αυτό δείχνουν τα στοιχεία ότι ισχύει και στη χώρα μας. Πρώτον γιατί σχεδόν όλοι οι πολίτες πολύ υπεύθυνα φορούν μάσκα. Δεύτερον, γιατί ο χρόνος είναι περιορισμένος. Και, τρίτον γιατί τα φαινόμενα συνωστισμού δεν είναι τόσο συχνά όσο παρουσιάζεται.

Αυτό, βέβαια, σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει ότι όλα είναι τέλεια… Υπάρχουν ακόμα περιπτώσεις συνωστισμού, όμως όλο και λιγότερες. Κάνουμε μια διαρκή διαχείριση κρίσης, για να αντιμετωπίσουμε συσσωρευμένα προβλήματα ετών. Και προσπαθούμε μέρα με τη μέρα τα πράγματα να γίνονται και λίγο καλύτερα. Στο διάστημα που αναφέρετε έχουν γίνει περισσότερα από ό,τι ολόκληρη την προηγούμενη δεκαετία. Ανατάξαμε το στόλο όσο ήταν δυνατόν, κάναμε συμπράξεις με τα ΚΤΕΛ, για πρώτη φορά ενώνουμε δυνάμεις με τον ιδιωτικό τομέα, παίρνουμε οχήματα με leasing, κάνουμε προσλήψεις έπειτα από χρόνια… Όλα αυτά ήθελαν το χρόνο τους, όμως γίνονται πολύ συντομότερα από τη συνήθη ελληνική πραγματικότητα. Μακάρι να μπορούσαν να γίνουν ακόμα πιο γρήγορα.»

Ερωτώμενος, για τα νέα λεωφορεία στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, ο υπουργός απάντησε ότι ήδη κυκλοφορούν 148 οχήματα των ΚΤΕΛ ενώ ακολουθεί η προμήθεια 300 σύγχρονων λεωφορείων μέσω leasing και ο διαγωνισμός για 1.300 νέα λεωφορεία για την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη:

«Ήδη, στην Αθήνα από 850 οχήματα που παραλάβαμε στο δρόμο έχουμε φτάσει στα 1100. Από τη σύμπραξη με τα ΚΤΕΛ, προστίθενται 200 λεωφορεία – ήδη στους δρόμους της Αθήνας κυκλοφορούν 148 οχήματα σε 45 γραμμές – και 500 οδηγοί και ακολουθούν 300 σύγχρονα λεωφορεία με leasing. Στη δε Θεσσαλονίκη, από περίπου 230 λεωφορεία που παραλάβαμε στο δρόμο, είμαστε ήδη στα 400 και σύντομα στα 550. Παράλληλα, προχωράμε το μεγάλο διαγωνισμό για την προμήθεια 1300 νέων λεωφορείων σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.»

Τέλος, ο υπουργός απέρριψε την επιχειρηματολογία του ΣΥΡΙΖΑ περί λεωφορείων που παραμένουν στα αμαξοστάσια και τα οποία θα μπορούσαν να κυκλοφορήσουν με μικρές επισκευές:

«Μακάρι να υπήρχαν. Αλλά η πραγματικότητα είναι ότι έχουμε εξαντλήσει τις δυνατότητες ανάταξης του στόλου. Ήταν το πρώτο που κάναμε. Στα αμαξοστάσια ασφαλώς και υπάρχουν κάποια οχήματα, δεν έκαναν καμία τρομερή ανακάλυψη τα λαγωνικά του ΣΥΡΙΖΑ! Είναι είτε ακατάλληλα πλέον να κυκλοφορήσουν, είτε με προβλήματα τα οποία θα επισκευαστούν και θα ξαναβγούν στο δρόμο. Κι αυτό γίνεται συνέχεια. Επειδή ο στόλος είναι παλιός – οχήματα  18-19 ετών άφησε πίσω του ο ΣΥΡΙΖΑ –, κάθε  τόσο κάποια πηγαίνουν για σέρβις και συντήρηση. Για να έχουμε στο δρόμο τα 1100 λεωφορεία που σας είπα, χρειαζόμαστε περισσότερα στη διάθεσή μας, ώστε να καλύπτουμε όσα έχουν παροδικές βλάβες.

Ξέρετε τι γίνεται, όμως; Ο ΣΥΡΙΖΑ διέλυσε τις αστικές συγκοινωνίες και τώρα τάζει πάλι μαγικές λύσεις… Ως συνήθως. Ενώ ως κυβέρνηση δεν έκανε ούτε μία πρόσληψη στα ΜΜΜ, δεν πήρε ούτε ένα καινούριο λεωφορείο, το μόνο που έκανε ήταν να ακριβύνει τα εισιτήρια…»

Πηγή: athenstransport.com

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

two × four =