16/01/25

Τρεις business γκουρού απαντούν στο αν αξίζει να αγοράζεις καφέ από έξω. Και διαφωνούν (ΒΙΝΤΕΟ)

Είναι ένα από τα «μικρά έξοδα» που έχουν οι περισσότεροι άνθρωποι σε καθημερινή βάση: Η αγορά του καφέ από έξω. Δεν έχει σημασία το είδος, το μέγεθος, το αν είναι ζεστός ή κρύος. Σημασία έχει ότι κάθε ημέρα κάποιοι άνθρωποι ξοδεύουν ένα στάνταρ χρηματικό ποσό για να αγοράσουν έναν ή περισσότερους καφέδες.

Τελικά, αξίζει; Και τι οικονομικά οφέλη μπορείς να αποκομίσεις αν σταματήσεις αυτή την συνήθεια, και επιλέξεις να πίνεις καφέ μόνο στο σπίτι; Στο παρακάτω βίντεο του CNBC μιλούν 3 άνθρωποι με μεγάλη εμπειρία στις επιχειρήσεις και στα οικονομικά. «Ποτέ δεν δίνω 2,50 δολάρια για κάτι που στην πραγματικότητα κοστίζει 20 cents» λέει ξεκάθαρα ο επενδυτής και επιχειρηματίας Kevin O’Leary. Αφού όπως εξηγεί το θεωρεί σπατάλη χρημάτων. Πίνει κάθε πρωί καφέ στο σπίτι του, και επενδύει τα χρήματα που του περισσεύουν από όλη αυτή τη διαδικασία.

Παρόμοια άποψη έχει και ο επιχειρηματίας, David Bach. Ο οποίος μάλιστα κάνει τους υπολογισμούς του, και παραθέτει πόσα λεφτά θα γλυτώσεις σε βάθος χρόνου, αν δεν δίνεις 5 δολάρια για καφέ καθημερινά. Με τον αριθμό πάντως να είναι εντυπωσιακός.

Διαφορετική οπτική έχει ο business coach και συγγραφέας, Ramit Sethi. Ο οποίος εξηγεί ότι για να γίνεις πλούσιος με αυτό τον τρόπο πρέπει να «κόψεις» υπερβολικά πολλούς καφέδες ή υπερβολικά πολλά γεύματα από έξω. Τα κόστη τους είναι τόσο μικρά, που είναι δύσκολο να μαζέψεις ένα σεβαστό ποσό κόβοντας τα. Και δεν έχει νόημα να κάνεις περικοπές στα πάντα, όπως λέει ο ίδιος.

Άκου όλες τις απόψεις, και βγάλε τα δικά σου συμπεράσματα.

https://www.facebook.com/CNBCMakeIt/videos/2188313571433458/

Γιάννης Μπελεγρίνης
Γιάννης Μπελεγρίνης
Ο Γιάννης Μπελεγρίνης είναι δημοσιογράφος και ιδρυτής του itspossible.gr. Ξεκίνησε τη δημοσιογραφική του διαδρομή, κάνοντας την πρακτική του στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha. Σε ηλικία μόλις 19 ετών, εντάχθηκε στο δυναμικό της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος» στο τμήμα του οικονομικού ρεπορτάζ. Στη συνέχεια εργάστηκε σε αρκετά ελληνικά ΜΜΕ όπως η Huffington Post Greece, ο Όμιλος του ANT1 και το Startup.gr.

TOP STORIES

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗς

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

3 + 5 =