αρχικηVIRALΤρεις τρόποι για να ηρεμήσεις το μυαλό σου μέσα σε 5 λεπτά

Τρεις τρόποι για να ηρεμήσεις το μυαλό σου μέσα σε 5 λεπτά

Είναι αρκετά εύκολο να επιτρέψουμε στο μυαλό να τρέχει στο αυτόματο πιλότο κάθε δευτερόλεπτο που είναι ξύπνιο. Είναι επίσης αρκετά εύκολο να συγκεντρωθείς σε όλη την αρνητικότητα του κόσμου. Το μόνο που έχουμε να κάνουμε είναι να παρακολουθήσουμε τις βραδινές ειδήσεις, να διαβάσουμε την εφημερίδα ή να ανοίξουμε το news app που έχουμε παντού μαζί. Αλλά αυτό που οι περισσότεροι άνθρωποι δεν συνειδητοποιούν είναι ότι αυτός ο τύπος αρνητικότητας στην πραγματικότητα μας αποστραγγίζει από ζωτική ενέργεια και επηρεάζει τη διάθεσή μας.

Ποια είναι η λύση σε αυτό;

Το να ξεκουράζουμε το μυαλό και να επικεντρωνόμαστε στα θετικά, είναι το κλειδί για να προσελκύσουμε περισσότερη θετικότητα στη ζωή μας. Εδώ είναι 3 τρόποι για να ηρεμήσεις το μυαλό σου.

1. Κοιτάξτε κάτι από περιέργεια

Την επόμενη φορά που θα αισθανθείτε άγχος, κάντε μια παύση για λίγα λεπτά και δείτε κάτι γύρω σας. Ας πούμε ότι είναι το τηλεχειριστήριο της τηλεόρασής σας. Αναλύστε κάθε εκατοστό αυτού του τηλεχειριστηρίου. Κοιτάξτε όλα τα διαφορετικά χρώματα, παρατηρήστε πώς είναι στο χέρι σας και νιώστε την υφή όλων των κουμπιών. Γυρίστε το τηλεχειριστήριο και προσέξτε κάθε γωνία, κάθε σχήμα και μετά νιώστε το βάρος του τηλεχειριστηρίου στα χέρια σας.

Πώς ηρεμεί αυτό το μυαλό σας; Όταν κοιτάς κάτι, όλη σου η προσοχή πηγαίνει σε αυτό το συγκεκριμένο πράγμα. Και όταν η προσοχή σας συγκεντρώνεται, το μυαλό σας δεν μπορεί να σκεφτεί τις αγχωτικές σκέψεις που σας προκαλούν άγχος. Το μυαλό σας χαλαρώνει και σε αντάλλαγμα χαλαρώνει το σώμα σας.

2. Ακούστε

Μπορεί να εκπλαγείτε με το πόσους ήχους ακούνε πραγματικά τα αυτιά σας, αλλά επειδή η εστίασή σας είναι αλλού, δεν γνωρίζετε το πλήθος τους. Αυτή τη στιγμή σταματήστε να διαβάζετε αυτό το άρθρο για δέκα δευτερόλεπτα και απλώς ακούστε όλους τους ήχους γύρω σας…

Θα παρατηρήσετε πολλούς διαφορετικούς ήχους που πιθανότατα δεν είχατε παρατηρήσει πριν. Μπορεί να ακούσετε το βουητό του ανεμιστήρα οροφής σας, τα πουλιά που κελαηδούν ή την κίνηση έξω από το σπίτι σας. Όταν παρατηρείτε έναν ήχο, αφιερώστε την προσοχή σας σε αυτόν. Τότε θα προκύψει ένας άλλος ήχος – αφιερώστε όλη σας την προσοχή σε αυτόν τον ήχο, και ούτω καθεξής.

3. Αναπνεύστε

Απλά ανέπνευσε. Σταματήστε ό,τι κάνετε για λίγα δευτερόλεπτα και απλώς πάρτε δέκα μεγάλες, αργές αναπνοές. Χρησιμοποιήστε την κοιλιά σας (διάφραγμα) για να αναπνεύσετε και όχι το στήθος σας. Αυτός είναι στην πραγματικότητα ο τρόπος με τον οποίο πρέπει να αναπνέουμε. Σύμφωνα με την Ιατρική Σχολή του Χάρβαρντ, η ρηχή αναπνοή από το στήθος σας κάνει να αισθάνεστε δύσπνοια που μπορεί να οδηγήσει σε άγχος. Αν αναπνέουμε βαθιά από το διάφραγμα, το σώμα και το μυαλό αρχίζουν να χαλαρώνουν.

Συγκεντρωθείτε στην κοιλιά σας να κινείται προς τα έξω καθώς εισπνέετε και να κινείται προς τα μέσα καθώς εκπνέετε. Ένας εύκολος τρόπος για να βεβαιωθείτε ότι συμβαίνει αυτό είναι απλά να βάλετε το χέρι σας στην κοιλιά σας και να την νιώσετε να κινείται προς τα έξω και προς τα μέσα. Δώστε πλήρη προσοχή σε αυτή τη διαδικασία και παρατηρήστε πόσο σύντομα θα νιώσετε πιο χαλαροί, ακίνητοι και ξεκάθαροι.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

sixteen − fifteen =