06/12/24

Τρεις τρόποι για να αυξήσεις την παραγωγικότητα των εργαζομένων σου

Η δημιουργικότητα δεν είναι σημαντική μόνο για τους μουσικούς και τους καλλιτέχνες. Είναι φυσικά σημαντική και μέσα σε ένα γραφείο. Αν θέλεις η ομάδα σου να φτάσει στο πικ της απόδοσης της, πρέπει να «ξεκλειδώσεις» την δημιουργικότητα της.

Η δημιουργικότητα σου επιτρέπει να βρίσκεις νέες καινοτόμες λύσεις σε πολύπλοκα προβλήματα. Θα δεις νέες ιδέες και στρατηγικές να πέφτουν στο τραπέζι. Και το σημαντικότερο: Θα έχεις μια ευτυχισμένη ομάδα δίπλα σου.

Δεν είναι απαραίτητο να προσλαμβάνεις μόνο τους δημιουργικούς ανθρώπους. Μόνο αυτούς, δηλαδή, που έχουν εξ αρχής μια τέτοια τάση. Αντίθετα, μπορείς να προσλάβεις και πιο «μέτριους» εργαζομένους σε αυτό το κομμάτι, και να αυξήσεις εσύ την δημιουργικότητα τους. Πως; Με 3 απλούς τρόπους.

1# Ευέλικτο πρόγραμμα: Άσε τους εργαζομένους σου να εργάζονται από το σπίτι ή από άλλα μέρη εκτός γραφείου. Μην τους κλείνεις μέσα σε ένα γραφείο κάθε ημέρα. Έρευνες έχουν δείξει ότι οι άνθρωποι που δουλεύουν με πιο ευέλικτο τρόπο, είναι πιο δημιουργικοί.

2# Διαλείμματα: Η συνεχόμενη δουλειά, επίσης καταστρέφει την δημιουργικότητα. Δώσε στους εργαζομένους σου περιθώριο να χαλαρώσουν και να σκεφτούν. Επίσης, οι υπάλληλοί σας δεν πιέζονται να ολοκληρώσουν μια εργασία, μπορούν να την προσεγγίσουν με πιο χαλαρό, προσεγμένο τρόπο. Άρα μην βάζεις συνεχώς σφιχτά χρονικά πλαίσια.

3# Άκου ιδέες: Ένα από τα πιο συχνά φαινόμενα στις επιχειρήσεις, δεν είναι η απουσία της δημιουργικότητας. Αλλά η δημιουργικότητα είναι εκεί και δεν ακούγεται. Οι εργαζόμενοι σου μπορεί να έρχονται με δροσερές, δημιουργικές, έξυπνες ιδέες, αλλά αν δεν αισθάνονται άνετα να φέρουν αυτές τις ιδέες στην επιφάνεια, δεν θα ακούσεις ποτέ για αυτές. Άκου όλες τις ιδέες και δημιούργησε ένα κλίμα ελευθερίας, στο οποίο όλοι να μπορούν να πουν κάτι που έχουν στο μυαλό τους.

Γιάννης Μπελεγρίνης
Γιάννης Μπελεγρίνης
Ο Γιάννης Μπελεγρίνης είναι δημοσιογράφος και ιδρυτής του itspossible.gr. Ξεκίνησε τη δημοσιογραφική του διαδρομή, κάνοντας την πρακτική του στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha. Σε ηλικία μόλις 19 ετών, εντάχθηκε στο δυναμικό της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος» στο τμήμα του οικονομικού ρεπορτάζ. Στη συνέχεια εργάστηκε σε αρκετά ελληνικά ΜΜΕ όπως η Huffington Post Greece, ο Όμιλος του ANT1 και το Startup.gr.

TOP STORIES

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗς

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

1 × five =