αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤρεις τεχνικές για να βελτιώσεις την μνήμη σου

Τρεις τεχνικές για να βελτιώσεις την μνήμη σου

Έχεις μια ιδέα. Υπέροχη ιδέα. Μια ιδέα που μπορεί να αλλάξει την ζωή σου ή να φέρει μια αλλαγή στον κόσμο των επιχειρήσεων. Αλλά μέχρι να σου δοθεί η ευκαιρία να την καταγράψεις… την έχεις ήδη ξεχάσει.

Οκ, κάτι που δεν μπορείτε να θυμηθείτε για περισσότερες από μερικές ώρες μάλλον δεν είναι τόσο σημαντικό. Ωστόσο: Όλοι είχαμε σε κάποια φάση πράγματα που θέλαμε να θυμηθούμε, αλλά δεν μπορούσαμε.

Η μνήμη παίζει τον ρόλο της, στον δρόμο προς την επιτυχία. Τι μπορείτε λοιπόν να κάνετε εάν πρέπει να θυμηθείτε κάτι σημαντικό; Το αμερικανικό inc.com παραθέτει 3 τεχνικές για να βελτιώσεις την μνήμη σου.

1# Πες ότι… θα το θυμάσαι. Ακούγεται ίσως περίεργο, αλλά μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Canadian Journal of Experimental Psychology δείχνει ότι η απλή κίνηση να αναρωτηθείτε αν θα θυμηθείτε κάτι, βελτιώνει σημαντικά τις πιθανότητες να το θυμηθείτε στην συνέχεια, σε ορισμένες περιπτώσεις έως και 50%. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για να θυμάστε πράγματα που θέλετε να κάνετε σε μελλοντικό χρόνο. Για παράδειγμα την εκτέλεση μιας προγραμματισμένης ενέργειας ή την ανάκληση μιας προγραμματισμένης ενέργειας. Όπως το να θυμηθείτε να επαινέσετε έναν υπάλληλο/ συνεργάτη, να στείλετε email σε έναν πελάτη ή να εφαρμόσετε μια αλλαγή στο ημερήσιο πρόγραμμα.

2# Φώναξε το. Όλοι έχουμε βρεθεί κοντά σε ανθρώπους που επαναλαμβάνουν πράγματα που μαθαίνουν, δυνατά. Στην πραγματικότητα, οι έξυπνοι άνθρωποι μιλούν με τον εαυτό τους. Όταν λοιπόν θες αν θυμηθείς κάτι, πες το δυνατά. ‘Η πες το στον εαυτό σου απλά ανοιγοκλείνοντας το στόμα σου. Ο εγκέφαλος σου θα το καταγράψει πιο έντονα.

3# Ο κανόνας τον 40 δευτερολέπτων. Η εδραίωση μνήμης είναι η διαδικασία κατά την οποία οι προσωρινές μνήμες μετατρέπονται σε πιο σταθερές, μακροχρόνιες μνήμες. Σε αυτό μπορεί να σε βοηθήσει ο κανόνας των 40 δευτερολέπτων. Μελέτη που δημοσιεύτηκε στο Journal of Neuroscience, λέει ότι μια σύντομη περίοδος ”πρόβας” 40 δευτερολέπτων – όπως η επανάληψη γεγονότων στο μυαλό σας, η εξέταση όσων είπε κάποιος σε μια συνάντηση ή η διανοητική χαρτογράφηση μιας σειράς βημάτων – αυξάνει τις πιθανότητες να θυμηθείς αυτό που θες, στο μέλλον. Σύμφωνα με τους ερευνητές, αυτός ο τρόπος μπορεί να σε βοηθήσει να θυμάσαι καλύτερα συγκεκριμένα γεγονότα ως και 2 εβδομάδες μετά.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

five × three =