αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤρεις συνήθειες που εφαρμόζουν οι ψυχικά δυνατοί άνθρωποι

Τρεις συνήθειες που εφαρμόζουν οι ψυχικά δυνατοί άνθρωποι

Η ψυχική δύναμη είναι το κλειδί για να χειριστούμε τις αναπόφευκτες προκλήσεις της ζωής και να «ξεκλειδώσουμε» τις πιο σημαντικές δυνατότητές μας. Ωστόσο, δεν είναι μια έμφυτη ιδιότητα που κάποιοι την να έχουν και άλλοι όχι. Ο καθένας μπορεί να οικοδομήσει ψυχική δύναμη βάζοντας μερικές υποστηρικτικές συνήθειες στη ζωή του.

Ξεκινώντας από μικρά και ενισχύοντας υπομονετικά αυτή τη δυνατότητα σας, μπορείτε να γίνετε πνευματικά πιο δυνατός.

Η ψυχική δύναμη συνδυάζει τη συναισθηματική ευφυΐα, τη σκληρότητα, την ανθεκτικότητα και την αυτοπειθαρχία που μας εξοπλίζει να επιμείνουμε σε δύσκολα συναισθήματα και συνθήκες για να πετύχουμε τους στόχους μας. Χαρακτηρίζεται από την ικανότητα να εξουδετερώνει αρνητικά μοτίβα σκέψης, να διαχειρίζεται τη δυσφορία, να αυτοπαρακινείται, να ξεπερνά τις αποτυχίες και να ασκεί αυτοέλεγχο.

Τι μπορείς να κάνεις για να μπεις σε αυτό το μονοπάτι; Εδώ είναι 3 συνήθειες που εφαρμόζουν οι ψυχικά δυνατοί άνθρωποι.

Συνήθεια 1: Αγκαλιάστε την αλλαγή αντί να τη φοβάστε

Ο φόβος για το άγνωστο και η επιθυμία για βεβαιότητα συχνά μας κρατούν πίσω από ευκαιρίες ανάπτυξης. Ωστόσο, εξασκώντας συνειδητά την προσαρμοστικότητα, μπορούμε να αγκαλιάσουμε την αλλαγή και την περιπέτεια.

Στρατηγικές για να αγκαλιάσετε την αλλαγή:

-Ξεκινήστε από τα μικρά. Αντιμετωπίστε πρώτα τις αβλαβείς αλλαγές, όπως μια νέα διαδρομή για το σπίτι. Σταδιακά δημιουργήστε πιο σημαντικές αλλαγές.
-Δες την αλλαγή ως ανάπτυξη. Δες τα εμπόδια και το άγνωστο όχι ως απειλές αλλά ως ευκαιρίες για μάθηση. Διατηρήστε μια ανοιχτή, περίεργη νοοτροπία.
-Στηριχτείτε στο σύστημα υποστήριξής σας. Εκφράστε τις ανησυχίες σας σε στενούς έμπιστους ανθρώπους. Η εξωτερική επιβεβαίωση μπορεί να καταπνίξει τις εσωτερικές αμφιβολίες.

Συνήθεια 2: Εξάσκησε μιας στάσης ευγνωμοσύνης

Η ευγνωμοσύνη μετατοπίζει την εστίασή μας από αυτό που μας λείπει στα θετικά που παραβλέπουμε κάθε μέρα. Η ανάπτυξη μιας καθημερινής πρακτικής ευγνωμοσύνης επανασυνδέει τον εγκέφαλό μας για να γίνει πιο θετικός, αισιόδοξος και ανθεκτικός απέναντι στις δυσκολίες.

Απλές πρακτικές ευγνωμοσύνης:

-Κρατήστε ένα ημερολόγιο. Σημειώστε 3-5 πράγματα για τα οποία είστε ευγνώμονες καθημερινά, από αγαπημένα πρόσωπα έως απλές ανέσεις.
-Ευχαρίστησε κάποιον. Εκφράστε γνήσια εκτίμηση σε τουλάχιστον ένα άτομο καθημερινά.
-Μοιραστείτε την ευγνωμοσύνη. Δημοσιεύστε μια εβδομαδιαία ενημέρωση ευγνωμοσύνης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Συνήθεια 3: Βάλε υγιή όρια

Η εφαρμογή υγιών προσωπικών ορίων απαιτεί τον εντοπισμό των ορίων μας και την κοινοποίησή τους. Αυτό χτίζει την ψυχική δύναμη του αυτοσεβασμού, ενώ κερδίζει τον σεβασμό των άλλων.

Προσδιορισμός των ορίων σας:

-Συντονιστείτε προς τα μέσα. Μέσω του συνεχούς αυτοστοχασμού, αποκτήστε μεγαλύτερη επίγνωση για οποιαδήποτε υπερβολική δραστηριότητα εξαντλεί τους συναισθηματικούς ή διανοητικούς πόρους σας.
-Επιτρέψτε την ατέλεια. Οι τελειομανείς που απαιτούν πάρα πολλά μπορει να ξεφύγουν. Επιτρέψτε στον εαυτό σας να μην… τεντωθεί υπερβολικά.
-Ακούστε το σώμα σας. Παρατηρήστε συμπτώματα άγχους όπως κόπωση, ερεθισμό ή στομαχόπονο, Είναι σημάδια που δείχνουν ότι πρέπει να βάλετε ένα όριο.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

two × two =