14/12/24

Τρεις συμβουλές για να διαχειριστεί ένας επιχειρηματίας την προσωπική του φήμη

Η φήμη που έχεις χτίσει, μετράει. Ακόμα και στον επιχειρηματικό κόσμο. Όχι, δεν μιλάμε μόνο για την φήμη που έχει η εταιρία σου. Αυτό που έχει επίσης μεγάλη σημασία είναι το personal brand σου, όπως έχουμε ξανά πει. Όταν ένας πελάτης έρχεται σε εσένα, θέλει να μάθει το ποιος είναι ο άνθρωπος που του προσφέρει ένα προϊόν ή μια υπηρεσία.

Τα λάθη επίσης μετράνε σε όλο αυτό. Μια παρεξήγηση ή μια λάθος απάντηση σε έναν εκνευρισμένο πελάτη, μπορούν να χαλάσουν την φήμη σου. Κάπως έτσι, θα χάσεις πόντους και εσύ προσωπικά, αλλά και το brand σου. Παρακάτω θα δεις 3 συμβουλές, για να διαχειρηστείς σωστά την προσωπική φήμη σου, αν είσαι επιχειρηματίας.

1# Να είσαι ενεργός στα social media, αλλά βάλε όρια: Είναι αυτονόητο ότι ένας επιχειρηματίας στην εποχή μας πρέπει να είναι ενεργός στα social media. Πρέπει να έχεις προσωπικά προφίλ αλλά και εταιρικά, στα περισσότερα από αυτά τα social media. Αλλά ταυτόχρονα πρέπει να βάζεις και όρια. Μην παρασύρεσαι. Οι εποχές που ήσουν… ένας απλός φοιτητής και έγραφες οτιδήποτε σκεφτόσουν, έχουν περάσει. Προσπάθησε να μην παραθέτεις απόψεις ή προσωπικά γεγονότα που θα βλάψουν τη φήμη σου.

2# Παραδέξου τα λάθη σου: Λάθη θα γίνουν. Ακόμα και… ο Mark Zuckerberg κάνει. Το θέμα είναι όμως το πως τα διαχειρίζεσαι, έτσι ώστε να μην πληγεί ανεπανόρθωτα η φήμη σου. Αν κάνεις ένα λάθος, μην διστάσεις να βγεις μπροστά, να το παραδεχτείς, και να εξηγήσεις με διαφάνεια τι έγινε.

3# Πάρε μια βαθιά ανάσα, πριν επικοινωνήσεις: Συμβαίνει με αρκετούς ιδρυτές. Ανοίγεις ένα email ή βλέπεις ένα σχόλιο στα social media. Και αυτό είναι ιδιαίτερα επικριτικό προς εσένα και την επιχείρηση σου. Μπορεί να φτάνει στην προσβολή. Είσαι θυμωμένος. Θες να απαντήσεις με αγριεμένο τρόπο. Είναι λογικό. Αλλά ταυτόχρονα είναι και το χειρότερο πράγμα που μπορείς να κάνεις. Πάρε μια βαθιά ανάσα. Και απάντησε μετά, με ήρεμο τρόπο.

Γιάννης Μπελεγρίνης
Γιάννης Μπελεγρίνης
Ο Γιάννης Μπελεγρίνης είναι δημοσιογράφος και ιδρυτής του itspossible.gr. Ξεκίνησε τη δημοσιογραφική του διαδρομή, κάνοντας την πρακτική του στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha. Σε ηλικία μόλις 19 ετών, εντάχθηκε στο δυναμικό της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος» στο τμήμα του οικονομικού ρεπορτάζ. Στη συνέχεια εργάστηκε σε αρκετά ελληνικά ΜΜΕ όπως η Huffington Post Greece, ο Όμιλος του ANT1 και το Startup.gr.

TOP STORIES

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗς

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

one × two =