αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤρεις συμβουλές για εσένα που μόλις πήρες προαγωγή και έγινες leader

Τρεις συμβουλές για εσένα που μόλις πήρες προαγωγή και έγινες leader

Έφτασες στην θέση που ήθελες. Μετά από σκληρή δουλειά, επιμονή και υπομονή, πήρε προαγωγή και πλέον είσαι ένας από τους leader της εταιρίας. Αυτό φυσικά αλλάζει τα δεδομένα στην καθημερινότητα σου. Μπορεί να εξασφάλισες κάποια περισσότερα χρήματα και προοπτικές εξέλιξης, ωστόσο ταυτόχρονα έρχεται και περισσότερος όγκος δουλειάς και άγχος.

Είσαι πλέον ένας από τους leader στην εταιρία και πρέπει να διαχειρίζεσαι σωστά την ομάδα σου. Είναι περιτό να πούμε πως αν κάτι πάει στραβά στην πορεία, θα είσαι από τους πρώτους που θα κληθούν να «δώσουν εξηγήσεις». Το πρώτο χρονικό διάστημα είναι σημαντικό. Είναι τότε που πρέπει να προσαρμοστείς στον νέο ρόλο σου. Εδώ είναι «στα γρήγορα» 3 συμβουλές που θα σε βοηθήσουν.

1# Μην προσπαθήσεις να τα κάνεις όλα μόνος. Είναι ένα από τα λάθη που κάνουν πολλοί διευθυντές, προηστάμενοι κλπ. Ακόμα κι οι λίγοι πιο έμπειροι. Προσπαθούν να ελέγχουν τα πάντα και να τα κάνουν -όσο γίνεται- μόνοι τους. Μια πρακτική που είναι πιθανό να σε εξασθαινήσει σε βάθος χρόνου. Ενώ μπορεί να δημιουργήσει και γκρίνιες μέσα στην ομάδα. Ναι, κανείς δεν θέλει να τον ελέγχουν… κάθε δευτερόλεπτο που περνάει. Ποιο είναι το κλειδί εδώ; Μοίρασε ρόλους και δουλειά στα μέλη της ομάδα σου. Εμπιστεύσου τους και στο τέλος αναλύστε τα αποτελέσματα, όλοι μαζί.

2# Όρισε την επιτυχία. Είναι σημαντικό αν γνωρίζεις ποιος είναι ο στόχος. Και να τον γνωρίζει επίσης η ομάδα σου. Η επιτυχία είναι κάτι σχετικό. Ο κάθε άνθρωπος την «μεταφράζει» με τον δικό του τρόπο. Οι πετυχημένοι leaders ξέρουν ποια είναι η επιτυχία για τους ίδιους και τις εταιρίες τους. Και πορεύονται με βάση το πλάνο τους, μέχρι να φτάσουν στους μεγάλους στόχους που έχουν θέσει. Είναι επίσης χρήσιμο να εξηγείς στους συνεργάτους σου το «γιατί» πρέπει να κάνετε κάτι.

3# Feedback. Οι καλές ιδέες μπορούν να προέλθουν από παντού. Ακόμα και από έναν εργαζόμενο που βρίσκεται στην τελευταία θέση της ιεραρχίας. Κατά την διάρκεια των meetings ή ακόμα και μέσα στην καθημερινότητα, ρώτα τους ανθρώπους της ομάδας σου, έτσι ώστε να σου πουν την άποψη τους για τα ζητήματα που προκύπτουν. Δεν μπορούμε να τα βλέπουμε όλα. Μερικές φορές, μπορεί κάποιος άλλος να δει κάτι που δεν βλέπουμε εμείς.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

20 + 2 =