αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤρεις μικρές αλλαγές που θα βελτιώσουν την εργάσιμη ημέρα σου

Τρεις μικρές αλλαγές που θα βελτιώσουν την εργάσιμη ημέρα σου

Πολλοί άνθρωποι θεωρούν ότι για να βελτιώσουν την καθημερινότητα/ καριέρα/ ζωή τους, χρειάζεται να κάνουν σαρωτικές αλλαγές. Αυτό δεν είναι απαραίτητο. Αντί να προσπαθείτε να κάνετε σαρωτικές αλλαγές που μπορεί να είναι δύσκολο να εφαρμοστούν, κάντε μικρές προσαρμογές που είναι εύκολο να ενσωματωθούν και μπορούν να φέρουν αμέσως αποτελέσματα.

Τι μπορείς να κάνεις λοιπόν; Το FastCompany σε άρθρο του παραθέτει 3 μικρές αλλαγές που θα βελτιώσουν την εργάσιμη ημέρα σου.

Ξεκίνα την ημέρα σου με θετικότητα

Αφιερώστε ένα λεπτό για να αναφέρετε τρία πράγματα για τα οποία είστε ευγνώμονες—τα οποία θα μπορούσαν να είναι τόσο απλά όσο ένας υπέροχος βραδινός ύπνος ή ο καφές που είχατε. Μπορείτε να το κάνετε όσο πίνετε καφέ ή όταν φτάσετε για πρώτη φορά στο γραφείο σας. «Η ευγνωμοσύνη συνδέεται έντονα και σταθερά με μεγαλύτερη ευτυχία. Η ευγνωμοσύνη βοηθά τους ανθρώπους να αισθάνονται πιο θετικά συναισθήματα, να απολαμβάνουν καλές εμπειρίες, να βελτιώνουν την υγεία τους, να αντιμετωπίζουν τις αντιξοότητες και να δημιουργούν ισχυρές σχέσεις», σύμφωνα με διάφορες μελέτες που αναφέρονται από την Ιατρική Σχολή του Χάρβαρντ. Επομένως, είναι σημαντικό να ξυπνήσετε και να επαναφέρετε την πυξίδα σας πριν ξεκινήσετε τη μέρα σας και σίγουρα πριν ξεκινήσετε τη δουλειά.

Σχεδίασε την ημέρα σου, αλλά μην γεμίσεις υπερβολικά το πρόγραμμα

Το να γνωρίζετε τι θα κάνετε κατά τη διάρκεια της εργάσιμης ημέρας μπορεί να σας βοηθήσει να ολοκληρώσετε πραγματικά τις δουλειές σας. Γνωρίζουμε εδώ και καιρό ότι οι λίστες υποχρεώσεων μπορεί να είναι ένα ισχυρό εργαλείο, αλλά γιατί; Ερευνητές από το State University της Φλόριντα διαπίστωσαν ότι «η δέσμευση σε ένα συγκεκριμένο σχέδιο για έναν στόχο μπορεί όχι μόνο να διευκολύνει την επίτευξη του στόχου αλλά μπορεί επίσης να απελευθερώσει γνωστικούς πόρους για άλλες επιδιώξεις».

Αλλά οι λίστες υποχρεώσεων μπορούν να κάνουν περισσότερα από το να ορίσετε απλώς τις εργασιακές σας δεσμεύσεις για την ημέρα — μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για τον προγραμματισμό διαλειμμάτων. Μαζί με τον εντοπισμό τριών πραγμάτων που θέλετε να επιτύχετε σήμερα, ενδιάμεσα στο ημερολόγιό σας, αναφέρετε τρεις διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους μπορείτε να κάνετε ένα διάλειμμα από τη δουλειά. Έρευνες δείχνουν ότι ακόμη και ένα πεντάλεπτο διάλειμμα που γίνεται την κατάλληλη στιγμή έχει μεγάλα οφέλη.

Χρόνος για περιέργεια

Είναι εύκολο να παρασυρθείς μέσα στην χαοτική καθημερινότητα, και να πας απλά από εργασία σε εργασία. Αλλά είναι σημαντικό να έχεις χρόνο για άλλες αναζητήσεις και εξερεύνηση. Σύμφωνα με έρευνα, οι μαθητές με περιέργεια, έχουν καλύτερες επιδόσεις στο σχολείο και οι άνθρωποι με περιέργεια τείνουν να βρίσκουν πιο δημιουργικές λύσεις στο χώρο εργασίας. Επιπλέον, ο ερευνητής του πανεπιστημίου του Wisconsin-Madison, Evan Polman, έγραψε: «Η έρευνά μας δείχνει ότι η εξάσκηση της περιέργειας των ανθρώπων μπορεί να επηρεάσει τις επιλογές τους απομακρύνοντάς τους από δελεαστικές επιθυμίες, όπως ανθυγιεινά τρόφιμα ή το ασανσέρ, και πηγαίνοντας τους προς λιγότερο δελεαστικές, αλλά πιο υγιεινές επιλογές, όπως π.χ. η αγορά περισσότερων φρέσκων προϊόντων ή το ανέβασμα των σκαλοπατιών». Κάντε λοιπόν μια συνειδητή προσπάθεια να εξερευνήσετε, να ερευνήσετε και να σκεφτείτε.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Επτά ψυχολογικά τρικ για να παραμείνεις ήρεμος κατά τη διάρκεια ενός καυγά

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

three × 3 =