αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤρία tips για να περάσεις τις γιορτές χωρίς άγχος (αλλά και να προετοιμαστείς για το νέο έτος)

Τρία tips για να περάσεις τις γιορτές χωρίς άγχος (αλλά και να προετοιμαστείς για το νέο έτος)

Ένα ακόμα έτος πλησιάζει στο τέλος του. Και κάπου μεταξύ του ανοίγματος των δώρων, και των projects που πρέπει να ολοκληρώσεις μέχρι το τέλος του 2017, δημιουργείται ένα άγχος που δεν θα σε αφήσει να χαρείς όπως θέλεις τις γιορτινές ημέρες. Και η ισορροπία μεταξύ επαγγελματική και προσωπικής ζωής, χάνεται.

Ο stress coach Jordan Friedman, παραθέτει στο CNBC 3 απλούς τρόπους, έτσι ώστε να διοχετεύσεις το άγχος σου με σωστό τρόπο. Από την μια να χαρείς τις γιορτινές ημέρες. Και από την άλλη να προετοιμαστείς κατάλληλα για το 2018.

1- Κράτα την ρουτίνα σου: Δεν χρειάζεται να αλλάξεις εντελώς την καθημερινότητα σου τις τελευταίες ημέρες του χρόνου, μέσα στις γιορτές. Αν π.χ. συνηθίζεις να γυμνάζεσαι 3 φορές την εβδομάδα, συνέχισε να το κάνεις και τώρα. Επίσης, προσπάθησε να κοιμάσαι καλύτερα- αφού τώρα οι ρυθμοί είναι λίγο πιο χαλαροί. Με το να κρατήσεις σχεδόν την ίδια καθημερινή ρουτίνα και προσέχοντας την υγεία σου, θα μειώσεις τα επίπεδα άγχους.

2- Φτιάξε λίστες: Ποια είναι τα πράγματα που θα σε αγχόσουν περισσότερο μέσα στις γιορτές; Κάποιες επαγγελματικές υποχρεώσεις; Κάποιες αγορές; Η φιλοξενία… ανεπιθύμητων φίλων ή συγγενών; Κατέγραψε τα σε μια λίστα. Και σκέψου πως μπορείς να τα διαχειριστείς. Αυτό θα μειώσει το άγχος σου. Δεν χρειάζεται να ολοκληρώσεις π.χ. ένα project τώρα. Μπορείς να εκπληρώσεις το 80% τώρα, και το άλλο 20% από το νέο έτος.

3- Χρησιμοποίησε το άγχος ως κίνητρο: «Η διαχωριστική γραμμή ανάμεσα στο καλό άγχος και το κακό άγχος είναι η διάρκεια», λέει ο Friedman. Αν το άγχος δεν είναι συνεχόμενο και έντονο, με αποτέλεσμα να σε εξουθενώνει, τότε ίσως να είναι καλό. Αν, δηλαδή, γυρνάς από την δουλειά και ανυπομονείς για την επόμενη ημέρα, έτσι ώστε να ολοκληρώσεις ένα μεγάλο project, τότε είσαι σε καλό δρόμο. Ο τελευταίος μήνας του έτους, μπορεί να σε κάνει να αυξήσεις την εστίαση σου σε σημαντικά πράγματα. Όρισε μερικά tasks που τα θεωρείς σημαντικά, και δούλεψε πάνω σε αυτά. Εντάξει, όχι όλες τις ώρες και όλες τις ημέρες φυσικά.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

4 × 5 =