αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤρία τρικ για να παραμείνεις θετικός μέσα στην ημέρα σου (ακόμα και όταν όλα πάνε στραβά)

Τρία τρικ για να παραμείνεις θετικός μέσα στην ημέρα σου (ακόμα και όταν όλα πάνε στραβά)

Είναι 7:30 το πρωί, το ξυπνητήρι σου χτυπάει. Έχετε όρεξη να ξυπνήσετε; Μάλλον! Το μαξιλάρι είναι ο καλύτερος σου φίλος και αυτή τη στιγμή δεν θα σε πείραζε να σπάσεις το τηλέφωνό σου για να το κάνεις να σιγήσει. Ωστόσο, πρέπει να ξεκινήσεις την ημέρα σου. Σηκώνεσαι από το κρεβάτι, φτάνοντας μέχρι το μπάνιο. Χρειάζεται ένα ντους και ένα τεράστιο φλιτζάνι καφέ για να ξυπνήσεις.

Βγήκες στο δρόμο. Δεν υπάρχει βενζίνη στο αυτοκίνητο και έχεις ήδη αργήσει. Σταματάς στο βενζινάδικο αλλά… συνειδητοποιείς ότι ξέχασες το πορτοφόλι σου στο σπίτι.

Εδώ λοιπόν έρχεται το ερώτημα. Τι κάνετε, όταν τίποτα δεν φαίνεται να πηγαίνει καλά; Σκύβεις το κεφάλι και μπαίνεις στη νοοτροπία «Γιατί μου συμβαίνει αυτό»; Ή μήπως ανεβαίνεις και κοιτάς τη φωτεινή πλευρά ακόμα κι όταν είναι δύσκολο να την εντοπίσεις; Εδώ είναι 3 τρικ για να παραμείνεις θετικός μέσα στην ημέρα σου (ακόμα και όταν όλα πάνε στραβά).

1. Η δράση δημιουργεί συναίσθημα

Φανταστείτε την κανονική σας μέρα. Ξυπνάς, ετοιμάζεσαι και πηγαίνεις στη δουλειά. Καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, αντιμετωπίζετε κάθε είδους προβλήματα και προκλήσεις. Οι προθεσμίες για τα μεγάλα σας έργα πλησιάζουν και η μαμά σας μόλις σας κάλεσε, κλαίγοντας ότι ο σκύλος της είναι άρρωστος και δεν φαίνεται καλά. Δουλεύεις και στις 5 το απόγευμα βρίσκεσαι σε κατάσταση εξάντλησης. Αλλά περιμένετε, υπάρχει ένα γυμναστήριο απόψε στις 7 μ.μ. Υποσχέθηκες ήδη στον φίλο σου ότι θα είσαι εκεί.

Παίρνετε τα ακουστικά σας και ξεκινάτε τον διάδρομο τρεξίματος ενώ παίζει το αγαπημένο σας τραγούδι ή μια συλλογή από παρακινητικές ομιλίες. Μέσα σε 15 λεπτά, από την κίνηση αισθάνεστε καλύτερα. Ο σφυγμός σου ανεβαίνει και αρχίζεις να τρέχεις πιο γρήγορα. Μετά από 30 λεπτά κίνησης και έντονης άσκησης, η εξάντληση έχει φύγει και νιώθεις υπέροχα. Ξαφνικά, η μέρα δεν φαίνεται τόσο άσχημη και νιώθεις πολύ καλά με τον εαυτό σου.

2. Εστίαση στην θετικότητα

Ας ρίξουμε μια ματιά σε αυτό το σενάριο: Μια μέρα, έγινα δύο μεγάλα γεγονότα. Το πρώτο είναι καλό. Τελικά κλείσατε αυτή τη συμφωνία με έναν πολύ σημαντικό πελάτη στον οποίο εστιάζατε για μήνες. Μεγάλη επιτυχία. Στη συνέχεια, όμως, λαμβάνετε ένα email. Είναι από την εταιρεία αυτοκινήτων όπου υποβάλατε αίτηση για το αυτοκίνητο των ονείρων σας. Δυστυχώς, το πιστωτικό αποτέλεσμά σας είναι μόνο μερικούς αριθμούς κάτω από το απαιτούμενο όριο, επομένως η αίτησή σας απορρίπτεται. Το ερώτημα είναι: Σε τι θα εστιάσετε;

Η τέχνη της ευτυχίας δεν είναι να μην έχεις προβλήματα ή να μην βιώνεις απώλειες στην πορεία, έχει να κάνει με την οπτική και την ικανότητά σου να εστιάζεις στα κέρδη. Η ζωή ισορροπεί μόνη της. Αν μπορείτε να δείτε το ποτήρι σας μισογεμάτο όταν τα πράγματα δεν πάνε όπως πρέπει, η θετική σας στάση θα σας σώζει κάθε φορά.

3. Συνεισφορά

Εντάξει, τώρα μπορεί να σκέφτεστε τι σχέση έχει αυτό εδώ. Η συνεισφορά έχει πολύ θετικό αντίκτυπο στην ψυχική σας υγεία.

Όταν δίνετε και μοιράζεστε, είναι πολύ πιθανό να λάβετε ευγνωμοσύνη από το άλλο άτομο. Σε κάνει να νιώθεις χρήσιμος, σημαντικός και ευγνώμων επίσης. Γιατί; Γιατί έρχεται η στιγμή που θα αναγνωρίσεις όλα αυτά τα πράγματα που θεωρείς δεδομένα, ενώ άλλοι πεθαίνουν να τα έχουν ή να τα ζήσουν. Γι’ αυτό τείνουμε να νιώθουμε πιο ευγνώμονες όταν συνεισφέρουμε.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

2 × four =