αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤρία τρικ για να καταλάβεις εάν είσαι στρεσαρισμένος: Εξηγεί η Μαρία Αρχοντάκη

Τρία τρικ για να καταλάβεις εάν είσαι στρεσαρισμένος: Εξηγεί η Μαρία Αρχοντάκη

Ζούμε σε μία γρήγορη και αγχωτική εποχή. Αυτό είναι σίγουρο. Αλλά υπάρχει τρόπος για να κάνεις… τον έλεγχο και να διαπιστώσεις εάν είσαι στρεσαρισμένος σε μια δεδομένη χρονική στιγμή;

Η απάντηση είναι ναι. Το It’s Possible συνάντησε την δασκάλα γιόγκα 500 ωρών και επιστήμων διαχείρισης του στρες, Μαρία Αρχοντάκη. Η ίδια παραθέτει 3 τρικ για να καταλάβεις εάν είσαι στρεσαρισμένος. «Πρόκειται για απλά τρικ τα οποία προτείνει το Harvard Medical School. Για να κάνεις ουσιαστικά ένα body scanning» εξηγεί.

Εδώ είναι οι 3 κινήσεις που μπορείς να κάνεις:

1# Διαπίστωσε αν αναπνέεις επιφανειακά. «Αρχικά βάλε το ένα σου χέρι στο στήθος και το άλλο στην κοιλιά. Και παρατήρησε ποιο χέρι κουνιέται όταν αναπνέεις. Στις ήρεμες βαθιές αναπνοές εμπλέκετε η κοιλιά και το στήθοw. Στις ρηχές και τεταμένες αναπνοές -που σημαίνει ότι έχεις στρες- εμπλέκεται μόνο το στήθος και γενικά το πάνω μέρος του σώματος» εξηγεί η Μ. Αρχοντάκη. Αν δεν συμμετέχει η κοιλιά, καταλαβαίνεις ότι έχεις στρες.

2# Διαπίστωσε αν έχεις ένταση στον λαιμό και στους ώμους. Δες αν έχεις ανεβάσει τους ώμους πολύ ψηλά. Πάρε μία βαθιά εισπνοή και καθώς εκπνέεις ανέβασε αργά τους ώμους προς τα αυτιά. Μετά κατέβασε τους προς τα πίσω και κάτω και προσπάθησε να τους διατηρήσεις χαλαρούς. Αυτό που θέλεις να διαπιστώσεις είναι: Αυξήθηκε η απόσταση ώμων και αυτιών σε σύγκριση με πριν; Αν έχει αυξηθεί η απόσταση σημαίνει ότι τους είχες ψηλά.

3# Τσέκαρε αν σφίγγεις το σαγόνι και τις γροθιές σου. Πάρε βαθιά εισπνοή, χαλάρωσε το σαγόνι σου μέχρι τα χείλη σου να είναι ελαφρώς ανοιχτά. Χαλάρωσε τα χέρια σου μέχρι τα δάκτυλα σου να αποκτήσουν μία απόσταση το ένα από το άλλο. Εκεί θα καταλάβεις αν έσφιγγες τις γροθιές και το σαγόνι σου.

Αν διαπιστώσεις ότι έχεις στρες, τι μπορείς να κάνεις στην συνέχεια; Η Μ. Αρχοντάκη παραθέτει μερικά γρήγορα tips. «Ένας απλός τρόπος για να βοηθήσεις το σώμα σου να επανέλθει σε μία ήρεμη κατάσταση είναι να επιλέξεις μία κατευναστική σκέψη. Κάτι που να σε χαλαρώνει πολύ. Και να εστιάσεις σε αυτή την σκέψη. Μπορείς να εστιάσεις στην αναπνοή σου. Μπορείς να εστιάσεις σε μία εικόνα. ‘Η να σκεφτείς έναν ήχο που σε χαλαρώνει» εξηγεί η ίδια.

Μπορείς επίσης να επαναλαμβάνεις από μέσα σου θετικές φράσεις και λέξεις. Το ιδανικό είναι όλα αυτά να τα κάνεις για 10-20 λεπτά, έτσι ώστε να πάρεις μία απόσταση από το στρες. Να αφεθείς και να χαλαρώσεις.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

18 − two =