αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤρία συνηθισμένα σημάδια που δείχνουν ότι «κουράζεις» το μυαλό σου

Τρία συνηθισμένα σημάδια που δείχνουν ότι «κουράζεις» το μυαλό σου

Ζούμε σε μια γρήγορη και αγχωτική εποχή. Τα deadlines πιέζουν, η δουλειά φαίνεται να μην τελειώνει ποτέ. Αν σε αυτά συνυπολογίσουμε και όλα όσα συμβαίνουν γύρω μας -πολλά από τα οποία είναι δυσάρεστα- το σκηνικό γίνεται ακόμα πιο βαρύ.

Τι μπορείς να κάνεις για να σταματήσεις να «κουράζεις» το μυαλό σου, σκεπτόμενος τα ίδια πράγματα ξανά και ξανά; Πρώτα πρέπει να αποδεχτείς ότι έχεις μπει σε ένα τέτοιο mode. Εδώ είναι 3 συνηθισμένα σημάδια που δείχνουν ότι «κουράζεις» το μυαλό σου.

  • Σκέφτεστε διαρκώς συγκεκριμένα γεγονότα, χωρίς όμως να κάνετε κάτι για να προχωρήσετε παρακάτω.
  • Πιστεύετε πως δεν έχετε βρει τη λύση στο πρόβλημα, και αν σταματήσετε να σκέφτεστε αυτό δεν θα γίνει ποτέ. Δεν είστε σε θέση να σκεφτείτε τίποτα άλλο.
  • Ένα συγκεκριμένο πράγμα καταναλώνει όλη την ενέργειά σας και σας κρατά από το να ζήσετε το παρόν, ενώ τα αρνητικά και απαισιόδοξα σενάρια για το μέλλον ή οι σκέψεις για το τι θα μπορούσατε να είχατε κάνει διαφορετικά, σας οδηγούν στην αποξένωση και την κατάθλιψη.

Τι μπορείς να κάνεις στη συνέχεια

Καταγράψτε τις σκέψεις σας

Για να καταφέρετε να «παρατηρήσετε» τη λειτουργία του εγκεφάλου σας, πρέπει να πάρετε μια μικρή απόσταση από τις σκέψεις σας. Καταγράψτε τις, ώστε να μπορέσετε να τις κατανοήσετε περισσότερο.

Μάθετε να μην αντιστέκεστε στα αρνητικά σας συναισθήματα

Θεωρούμε τα αρνητικά συναισθήματα «κακά» και για αυτό τα αποφεύγουμε. Πράγμα που σημαίνει πως ο εγκέφαλός μας τα αντιλαμβάνεται ως προβλήματα που θέλουν λύση. Όμως, δεν υπάρχουν μαγικά κόλπα για να διώξουμε τα αρνητικά μας συναισθήματα ούτε τρόπος να τα «λύσουμε». Οπότε προτιμότερο είναι να τα αναγνωρίσουμε, να τα βιώσουμε για λίγο και να τα αφήσουμε, τελικά, να φύγουν. Η καταγραφή των συναισθημάτων σας, όπως και των σκέψεών σας, θα σας βοηθήσει. Τι νιώθετε, πότε το νιώθετε, πού είστε όταν αυτό συμβαίνει; Τι μπορείτε να κάνετε εκείνη τη στιγμή για να εκφραστείτε;

Απενεργοποιήστε τις ηλεκτρονικές συσκευές

Μείνετε για λίγο μακριά από τα social media, τα κινητά, τους υπολογιστές, τις τηλεοράσεις. Η γρήγορη εναλλαγή εικόνων και ήχων, αλλά και τα βίντεο και οι φωτογραφίες από τις ζωές των άλλων μπορεί να δημιουργούν ένα μειονεκτικό συναίσθημα αποκλεισμού. Σε συνδυασμό με το «κουρασμένο μυαλό» είναι πολύ πιθανό να μην σας βοηθούν να σκεφτείτε καθαρά ή να ξεκουραστείτε.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

three + eighteen =