αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤρία πράγματα τα οποία λένε οι καλοί μάνατζερ, όταν δεν ξέρουν μια απάντηση

Τρία πράγματα τα οποία λένε οι καλοί μάνατζερ, όταν δεν ξέρουν μια απάντηση

Κάντε το εικόνα: Έχετε προαχθεί σε διευθυντή επειδή οι προϊστάμενοί σας έχουν εμπιστοσύνη στην ικανότητά σας να ηγηθείτε και να εμπνέετε τους άλλους. Αισθάνεσαι υπέροχα! Σου αρέσει να βοηθάς τους άλλους να κάνουν το καλύτερο δυνατό και χαμογελάς όταν βλέπεις τον τίτλο “Διευθυντής” στην επαγγελματική σου κάρτα.

Αλλά εδώ έρχεται ένα ερώτημα: Τι κάνεις όταν δεν έχεις την απάντηση για ένα θέμα που προκύπτει; Αν και μπορεί να αισθάνεστε ότι πρέπει να απαντάτε άμεσα κάθε φορά που κάποιος επισκέπτεται το γραφείο σας για ένα πρόβλημα, αυτό είναι ένα κρίσιμο πρώτο βήμα που πρέπει να κάνετε: Σταματήστε και μην βιαστείτε να δώσετε οποιαδήποτε απάντηση. Αποφύγετε επίσης να πείτε «Δεν ξέρω». Αυτή η μικρή φράση μπορεί να δημιουργήσει περισσότερα ερωτηματικά.

Όταν φτάσετε σε τέτοιες κρίσιμες στιγμές, κάντε μια παύση, και σκεφτείτε τις παρακάτω προσεγγίσεις. Είναι 3 πράγματα τα οποία λένε οι καλοί μάνατζερ, όταν… δεν ξέρουν μια απάντηση.

1. «Αυτή τη στιγμή δεν έχω τις πληροφορίες που χρειάζομαι για να απαντήσω. Θα τις βρω και θα επανέλθω»

Το «δεν ξέρω» είναι μια εύκολη απάντηση. Αλλά αντι να πεις αυτό, μπορείς να αφιερώσεις λίγο χρόνο για να βρεις τις απαντήσεις και να βοηθήσεις κάποιο μέλος της ομάδας σου που έχει ανάγκη. Αν για παράδειγμα, κάποιος σε ρωτήσει πόσος χρόνος χρειάζεται για να ολοκληρωθεί ένα συγκεκριμένο project και δεν γνωρίζεις την απάντηση, πες του ότι θα το ψάξεις. Αξιολόγησε τα δεδομένα από προηγούμενα projects που είχαν ως στόχο παρόμοια αποτέλεσμα ή είχαν παρόμοια challenges να αντιμετωπίσουν. Ακόμα κι αν χρειάζεται χρόνος και έρευνα για να βρείτε την απάντηση, κάντε το. Η ομάδα σας θα σας εμπιστευτεί και θα σας σεβαστεί όταν δει ότι δεσμεύεστε να τη βοηθήσετε.

2. «Ας κάνουμε ένα γρήγορο brainstorming»

Η δημιουργική διαδικασία λειτουργεί καλύτερα όταν τουλάχιστον δύο μυαλά μπορούν να ξεκολλήσουν το ένα το άλλο – μαζί, μπορείτε συχνά να επινοήσετε περισσότερες λύσεις. Έτσι, αφιερώστε πέντε λεπτά για να «συνδεθείτε» με τους συναδέλφους σας και να ανταλλάξετε ιδέες. Ακόμα κι αν τα μέλη της ομάδας σας ρωτούν εσάς επειδή είναι λιγότερο εξοικειωμένα με το έργο ή το Χ ζήτημα, το brainstorming μπορεί να είναι ακόμα αποτελεσματικό—στην πραγματικότητα, επειδή αυτοί βλέπουν τα πράγματα «από έξω» μπορεί να φέρει πιο φρέσκια σκέψη στο τραπέζι. Επίσης έτσι ενδυναμώνεις το ομαδικό πνεύμα- αφού οι όποιες λύσεις προκύψουν θα είναι αποτέλεσμα ομαδικής δουλειάς.

3. «Ξέρω έναν expert που μπορεί να βοηθήσει σε αυτό»

Με αυτή την απάντηση δείχνετε ξεκάθαρα ότι κάποιος ξέρει κάτι καλύτερα από εσάς. Αλλά αντί να προκαλείτε ανησυχία (ή αμφιβολία για τις ικανότητές σας), εξακολουθείτε να δείχνετε πίστη ότι μπορεί να βρεθεί μια απάντηση.

Ανώτερα διευθυντικά στελέχη ή σύμβουλοι εταιρειών με συγκεκριμένες γνώσεις μπορούν να αποτελέσουν εξαιρετικούς πόρους γνώσεων εδώ. Θα μπορούσατε ακόμη και να το μοιραστείτε με μέντορες στο δικό σας δίκτυο. Να θυμάσαι, κανείς δεν περιμένει να ξέρεις τα πάντα. Έχοντας μια μεγάλη δεξαμενή πηγών, από τις οποίες μπορείτε να αντλήσετε πληροφορίες και γνώσεις όταν είναι απαραίτητο, αυτό θα εμπνεύσει εμπιστοσύνη στην ομάδα σας.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

5 − two =