αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤρία μαθήματα marketing που μπορούμε να μάθουμε από το «φαινόμενο» Squid Game

Τρία μαθήματα marketing που μπορούμε να μάθουμε από το «φαινόμενο» Squid Game

Το Squid Game πέτυχε την δική του «εκτόξευση». Είναι πλέον η Νο1 σειρά στην ιστορία του Netflix, ενώ μέχρι τώρα την έχουν παρακολουθήσει πάνω από 130 εκατ. άνθρωποι. Όπως γράφαμε σε προηγούμενο άρθρο μας, με βάση τα δεδομένα που παραθέτει το Bloomberg η σειρά αναμένεται να φέρει 900 εκατ. δολάρια στα ταμεία του Netflix.

Τελικά, τι χρειάζεται να συμβεί για να έρθει μια τέτοια εκρηκτική επιτυχία; Το αμερικανικό Entrepreneur.com σε ένα ενδιαφέρον άρθρο του παραθέτει τα 3 μαθήματα μάρκετινγκ που μπορούμε να μάθουμε από το «φαινόμενο» Squid Game. Μερικά πράγματα που μπορείς να εφαρμόσεις και στο δικό σου brand ή επιχείρηση.

Το «από στόμα σε στόμα» είναι πιο επιτυχημένο από τις μεγαλύτερες διαφημιστικές καμπάνιες

Αποτελεί την πιο κλασική τεχνική όλων των εποχών και το Squid Game το αποδεικνύει περίτρανα. Οι εταιρείες marketing δεν μπορούν να το εξασφαλίσουν διότι γίνεται εντελώς φυσιολογικά και σε ακόμη μεγαλύτερο βαθμό στην εποχή των social media. Όταν ανοίγεις το κινητό σου και βλέπεις αμέτρητες ειδήσεις, memes, φωτογραφίες και status να πλημμυρίζουν την οθόνη σου, τότε “αναγκάζεσαι” να το παρακολουθήσεις ώστε να μπορείς να βρεθείς σε συσχέτιση με την κοινότητα γύρω σου και να καταλάβεις τα αστεία που λέγονται. Αν μάλιστα το περιεχόμενο συνοδεύεται και οι σκηνές βίας ή σεξ, τότε η επιτυχία έρχεται αυτομάτως.

Όταν το  brand έχει γίνει viral στο TikTok, τότε θα πετύχει

Το TikTok δεν επανεφεύρε μόνο τον τρόπο με τον οποίο τα brands προσεγγίζουν το κοινό τους, αλλά έθεσε επίσης ένα νέο πρότυπο με τον τρόπο που οι εταιρείες προσεγγίζουν τους καταναλωτές τους. Σήμερα είναι αποδεκτό για ένα brand να σχολιάζει μία ανάρτηση χωρίς να χρειάζεται ο χρήστης να είναι επαγγελματίας. Στην πραγματικότητα, οι σοβαρές εταιρείες που ακολουθούν μια ανεπίσημη προσέγγιση στην πλατφόρμα λαμβάνουν περισσότερη προσοχή, με αποτέλεσμα υψηλότερες δωρεάν εμφανίσεις. Στο παρελθόν οι εταιρείες ζητούσαν από τις εταιρείες μάρκετινγκ να διατηρούν έναν πιο σοβαρό τόνο. Σήμερα, οι καταναλωτές εξελίχθηκαν και θέλουν ένα brand με το οποίο μπορούν να ταυτιστούν και να αισθανθούν μια βαθύτερη σύνδεση. Το Squid Game κατάφερε να το κάνει πράξη, σχηματίζοντας έναν στρατό θεατών που υποστηρίζουν και μοιράζονται τα ίδια εσωτερικά αστεία. Και ο μοναδικός τρόπος για να καταλάβεις τα αστεία, είναι να παρακολουθήσεις την σειρά. Αυτό λειτούργησε ως μία εξαιρετική στρατηγική κίνηση στο πεδίο του marketing.

Δεν ξέρουμε τι πραγματικά θέλουν οι καταναλωτές, μέχρι να μας το δείξουν

Το τρίτο και πιο σημαντικό μάθημα που μας χάρισε το Squid Game είναι πως πραγματικά δεν μπορούμε να προβλέψουμε τι θέλουν οι καταναλωτές μέχρι να μας το δείξουν. Το κοινό βαριέται τις copy- paste παραγωγές που είναι διαθέσιμες στην πλατφόρμα. Διψάει για κάτι νέο και το Squid Game γέμισε το κενό που υπήρχε στην αγορά. Αυτό δείχνει ότι δεν μπορούμε να ακολουθούμε πάντα τον συμβατικό κανόνα. Ακούγεται λίγο φιλοσοφικό, αλλά η πραγματικότητα είναι ότι ως άνθρωποι μερικές φορές δεν ξέρουμε πραγματικά τι θέλουμε, μέχρι να μας δοθεί κάτι που στη συνέχεια καταλαβαίνουμε ότι θέλουμε. Το Squid Game επαναπροσδιόρισε τα όρια μιας τηλεοπτικής εκπομπής, φέρνοντας επανάσταση στον τρόπο που βλέπουμε και αλληλεπιδρούμε με το περιεχόμενο.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

20 − thirteen =