αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤρία διατροφικά tips που θα σε βοηθήσουν να αυξήσεις την εστίαση και την παραγωγικότητα σου

Τρία διατροφικά tips που θα σε βοηθήσουν να αυξήσεις την εστίαση και την παραγωγικότητα σου

Όλο και περισσότερες επιστημονικές μελέτες δείχνουν ότι μικρές αλλαγές στο τι τρώμε μπορούν να βελτιώσουν την ικανότητά μας να σκεφτόμαστε, να μαθαίνουμε, να εστιάζουμε και να είμαστε ο πιο παραγωγικός εαυτός μας. Τέτοιες υγιεινές διατροφικές συνήθειες μπορούν να υποστηρίξουν τη σωματική, ψυχική και γνωστική σας υγεία. Εδώ είναι 3 τέτοια tips.

1. Προσθέστε ένα τρόφιμο που σταθεροποιεί τη ζάχαρη, σε κάθε γεύμα

Όπως σημειώνει το td.org, οι σταθεροποιητές ζάχαρης είναι τροφές που περιέχουν καλά λιπαρά (π.χ. το ελαιόλαδο ή οι ξηροί καρποί) ή φυτικές ίνες (π.χ. το μπρόκολο ή το σπανάκι). Σταθεροποιούν τα υψηλά και χαμηλά επίπεδα σακχάρου. Δοκιμάστε να τοποθετήσετε ένα μικρό μπολ με καρπούς στο τραπέζι της κουζίνας σας. Κατά τη διάρκεια των γευμάτων, θα έχετε εύκολη πρόσβαση στους καρπούς για να συνοδεύσετε το γεύμα σας, αυξάνοντας τόσο τις φυτικές ίνες όσο και τα λίπη σας.

2. Φάε μεγαλύτερα γεύματα νωρίτερα μέσα στην ημέρα

Μην τρως βαριά λίγο πριν κοιμηθείς. Έτσι θα έχεις καλύτερο ύπνο- άρα περισσότερη ενέργεια και συγκέντρωση όταν ξυπνήσεις. Αν φάτε βραδινό αργά, δοκιμάστε μετά να κάνετε ένα περίπατο ή να κάνετε δουλειές του σπιτιού. Η απαλή κίνηση είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να έχετε καλύτερη πέψη.

3. Όρισε ένα χρονικό διάστημα «παύσης» από την καφεΐνη

Πολλοί από εμάς εξαρτόμαστε από την καφεΐνη για να… ξεπεράσουμε το απόγευμα έχοντας ακόμα ενέργεια. Αλλά χρειάζονται περίπου 10 ώρες για να «καθαρίσουμε» πλήρως την καφεΐνη από την κυκλοφορία του αίματος. Λάβετε αυτό υπόψη σας και ρυθμίστε ανάλογα ένα χρονικό διάστημα «παύσης» από την καφεΐνη.

 

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

eighteen − eleven =