Είναι μια ειδικότητα την οποία βλέπουμε πλέον σε πολλές αγγελίες. Πρόκειται για τον social media manager. Όλο και περισσότερες εταιρίες χρειάζονται έναν ή παραπάνω ανθρώπους, οι οποίοι θα διαχειρίζονται τα εταιρικά social κανάλια. Αυτά αποτελούν άλλωστε την «φωνή» της επιχείρησης, ειδικά προς το πιο νεανικό κοινό. Εκεί δημιουργούνται κοινότητες χρηστών που ακολουθούν το brand, ενώ εκεί παρουσιάζονται επίσης οι νέες υπηρεσίες και προϊόντα της εκάστοτε εταιρίας.
Το αμερικανικό Hootsuite έφτιαξε μια ενδιαφέρουσα λίστα. Σε αυτή παρουσιάζονται τα 3 βιβλία που πρέπει να διαβάσει ο κάθε social media manager, έτσι ώστε να αναπτύξει τις γνώσεις του. Τα εν λόγω βιβλία φυσικά μπορεί να τα διαβάσει και ο οποιοσδήποτε άλλος θέλει να γίνει expert στα social media.
1- Building a story brand
2- When
3- YouTube growth hacking
Books Every Social Media Manager Should Read
A great social media manager needs a wide variety of skills (which you can learn in these books ?). http://ow.ly/XYPQ50gKsuL
Posted by Hootsuite on Dienstag, 13. März 2018