15/12/24

Το YouTube απειλείται από το Instagram IGTV και… κάνει «χρυσά» συμβόλαια με τους influencers του

Εδώ και αρκετό καιρό το YouTube θεωρείται κυρίαρχος παίκτης και χωρίς ουσιαστικό αντίπαλο στη ροή online videos. Με την πρόσφατη παρουσία της νέας πλατφόρμας IGTV του Instagram βέβαια τo σκηνικό ίσως αρχίζει να αλλάζει.

Μέσω του IGTV, το Instagram προσπάθησε να δημιουργήσει τη δική του on line πλατφόρμα βίντεο αυξάνοντας κατά πολύ τη μέγιστη διάρκεια του αρχείου από ένα λεπτό σε μία ώρα. Επίσης, πρόσθεσε τη δυνατότητα δημιουργίας καναλιών και για να ανεβάσει μάλιστα τη δημοτικότητα της νέας υπηρεσίας υπέγραψε από την αρχή συμφωνίες με διάσημους καλλιτεχνικούς αστέρες. Η Selena Gomez, η Kim Kardashian, ο Kevin Hart και πολλοί άλλοι έγιναν συνεργάτες του Instagram IGTV και άρχισαν να δημιουργούν περιεχόμενο για την πλατφόρμα προσελκύοντας το ενδιαφέρον των χρηστών.

Η έλευση του IGTV και τα συμβόλαια συνεργασίας με επώνυμους καλλιτέχνες δεν πέρασαν απαρατήρητα από τους υπεύθυνους του YouTube, των οποίων οι κινήσεις δείχνουν ένα είδος ανησυχίας για να μην πούμε, σε ένα βαθμό, απειλής. Σύμφωνα με αναφορά του Business Insider το YouTube θέλει να ξεκινήσει νέες συνεργασίες με τους μεγαλύτερους αστέρες του υπογράφοντας πολύ ακριβά συμβόλαια με 5ψήφια, 6ψήφια ακόμη και 7ψήφια νούμερα σε κάποιες περιπτώσεις, προκειμένου οι αστέρες αυτοί να διανέμουν το περιεχόμενό τους πρώτα στην πλατφόρμα του YouTube.

Δεν είναι βέβαια η πρώτη φορά που η εταιρεία συνάπτει τέτοιους είδους συμφωνίες με δημιουργούς για τη διανομή πρωτότυπου περιεχομένου. Ωστόσο, ο ανταγωνισμός από τα κανάλια επωνύμων στο IGTV σε συνδυασμό με τον αριθμό των 500 εκατομμύριων ενεργών χρηστών του Instagram ημερησίως δεν είναι κάτι που μπορείς εύκολα να το παραβλέψεις.

Πηγή: Techblog.gr

TOP STORIES

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗς

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

14 − 7 =