αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤο Skroutz Food θα έχει και «έξυπνο καλάθι» στοχεύοντας στα γραφεία και τα Airbnb σπίτια

Το Skroutz Food θα έχει και «έξυπνο καλάθι» στοχεύοντας στα γραφεία και τα Airbnb σπίτια

Μέχρι το τέλος Ιουνίου αναμένεται να βγει στον ιντερνετικό αέρα το Skroutz Food. Η νέα πλατφόρμα του Skroutz που θα εστιάζει στο online delivery και για την οποία έχουμε γράψει εδώ και αρκετές ημέρες. Κάποτε έτσι αναμένεται να ανάψει ο ανταγωνισμός στο εν λόγω πεδίο. Αφού τα τελευταία χρόνια υπήρχε ένα «μονοπώλιο» του eFood, το οποίο αναμένεται να σπάσει. Στο online ντελίβερι στην Ελλάδα δραστηριοποιούνται και άλλες πλατφόρμες όπως το deliveras και το click delivery, αλλά με σαφώς μικρότερα μερίδια.

Το Skroutz Food αναμένεται να κάνει δυναμικό μπάσιμο, με τις πληροφορίες να αναφέρουν ότι η πλατφόρμα ετοιμάζει αποκλειστικές συνεργασίες με αρκετά καταστήματα και αλυσίδες εστίασης, έτσι ώστε παρέχει… με το καλημέρα, κάποιες επιλογές τις οποίες ο χρήστης δεν θα μπορεί να βρει αλλού. Επίσης, αναμένεται η προμήθεια που θα κρατά από τα καταστήματα, να είναι μικρότερη σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Πέρα όμως από όλα αυτά, το Skroutz Food φαίνεται να ετοιμάζει και το «έξυπνο καλάθι». Τι είναι αυτό: Ενα online κατάστημα «ευκαιρίας» (convenience store), από το οποίο ο χρήστης µπορεί να αγοράσει και να του παραδοθούν άµεσα είδη όπως καφές, τσάι, σνακ, είδη πρωινού. Η καταναλωτική οµάδα στην οποία στοχεύει η οµάδα της Skroutz είναι αφενός ο κόσµος της εργασίας (προµήθειες για το γραφείο) αλλά και του τουρισµού και ειδικότερα οι επισκέπτες τύπου Airbnb. Το Skroutz σαν πλατφόρμα έχει την επιλογή του «έξυπνου καλαθιού» από το 2016. Μπορεί ο χρήστης δηλαδή να παραγγείλει προϊόντα από διαφορετικά μαγαζιά και να δημιουργήσει ένα ενιαίο καλάθι αγορών.

Υπενθυμίζεται ότι στο site του Skroutz υπάρχει ήδη το σχετικό πλαίσιο που προαναγγέλλει τον ερχομό της ντελίβερι υπηρεσίας, καλώντας καταστήματα και χρήστες να συμμετέχουν.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

17 − two =