Ένα ακόμα άνοιγμα κάνει το Skroutz. Η γνωστή πλατφόρμα γίνεται πλέον (και) marketplace. Με απλά λόγια, θα μπορεί ο οποιοσδήποτε επαγγελματίας να πουλά προϊόντα απευθείας μέσα από την πλατφόρμα. Χωρίς να διαθέτει κάποιο ξεχωριστό e-shop. Στην ίδια λογική, κινούνται και άλλες μεγάλες πλατφόρμες του εξωτερικού.
Το Skroutz ήδη έχει αναρτήσει την σχετική φόρμα, μέσα από την οποία κάνει κάλεσμα στους ενδιαφερόμενους, για να μπουν στο νέο project.
Η κίνηση αυτή έρχεται λίγο καιρό μετά το λανσάρισμα του Skroutz Food. Μέσα από το οποίο η εταιρία μπήκε και στο πεδίο του online delivery. Αυτή τη στιγμή στο Skroutz Food έχουν μπει πάνω από 1.000 καταστήματα, με τον αριθμό να αυξάνεται καθημερινά. Οι παραγγελίες δεν έχουν φτάσει ακόμα στο πικ τους, ωστόσο οι άνθρωποι της εταιρίας ετοιμάζουν δυναμικές προωθητικές ενέργειες στο προσεχές χρονικό διάστημα, έτσι ώστε να δώσουν μια επιπλέον ώθηση.
Θετική είναι και η ανταπόκριση των χρηστών. Κάτι αναμενόμενο, αν λάβουμε υπόψη ότι η πλατφόρμα έχει ως «προίκα» την μεγάλη βάση χρηστών του Skroutz.