αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤο onstage ατύχημα του Elon Musk, έδειξε ότι αυτός είναι καλύτερος marketer ακόμα και από τον Steve Jobs

Το onstage ατύχημα του Elon Musk, έδειξε ότι αυτός είναι καλύτερος marketer ακόμα και από τον Steve Jobs

Είναι μια σκηνή που σίγουρα την θυμάσαι: Πριν λίγο καιρό ο Elon Musk παρουσίασε το Cybertruck της Tesla. Ένα καινοτόμο και (υποτίθεται) θωρακισμένο όχημα, του οποίου όμως η παρουσίαση δεν πήγε βάση προγράμματος. Αφού onstage συνέβη κάτι απρόσμενο. Στην live επίδειξη που έκανε ο Musk μαζί με τον συνεργάτη του, έσπασαν τα τζάμια του Cybertruck.

Κι όμως, αυτό το γεγονός, δείχνει ότι ο Musk είναι καλύτερος marketer ακόμα και από τον Steve Jobs. Αυτό εξηγεί το παρακάτω βίντεο (εστιάστε από το 3:31 και μετά). Με το εν λόγω ατύχημα onstage, ο Elon Musk έδειξε την πιο ανθρώπινη πλευρά του. Ενώ παράλληλα κέρδισε τεράστια προβολή (οι προπαραγγελίες αμέσως μετά έκαναν ρεκόρ). Όσο για το Cybertruck; Μην ξεχνάμε ότι αυτό που είδαμε στην παρουσίαση ήταν ουσιαστικά ένα prototype, άρα υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης.

Ο Jobs πήγαινε σε μια εντελώς διαφορετική τακτική στις παρουσιάσεις του. Ήθελε να είναι όλα τέλεια. Να μην υπάρχει ούτε ένα ψεγάδι. Στο παρακάτω βίντεο μάλιστα φαίνεται να μιλούν άνθρωποι της αγοράς και πρώην εργαζόμενοι της Apple, και να λένε ότι στην παρουσίαση του πρώτου iPhone το 2007, ο Jobs δεν είχε μόνο μια συσκευή πάνω στην σκηνή- όπως νόμιζαν όλοι. Αλλά 6 ή 7 iPhones τα οποία εξωτερικά ήταν ακριβώς ίδια, αλλά στο τεχνικό κομμάτι το κάθε ένα από αυτά μπορούσε να εκτελέσει μόνο μια λειτουργία τέλεια. Για παράδειγμα, κάποιο ήταν καλύτερο στο να «τρέχει» βίντεο, ενώ κάποιο άλλο ήταν καλύτερο στο να ανοίγει του χάρτες. Για το κάθε task ο Steve Jobs χρησιμοποιούσε το κατάλληλο iPhone, έτσι ώστε όλοι να νομίζουν ότι το νέο δημιούργημα του τα κάνει όλα τέλεια.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

two × four =