αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤο No1 στοιχείο που μπορεί να σε οδηγήσει στην επιχειρηματική επιτυχία. Το είχε και ο Mark Zuckerberg

Το No1 στοιχείο που μπορεί να σε οδηγήσει στην επιχειρηματική επιτυχία. Το είχε και ο Mark Zuckerberg

Είναι βέβαιο, ότι όταν ένας νέος 19 χρονών ξεκινά μια πλατφόρμα, σε ένα φοιτητικό δωμάτιο, δεν έχει ως αρχικό στόχο να εξελίξει το project του σε έναν παγκόσμιο «γίγαντα». Κι όμως, αυτό συνέβη τελικά με τον Mark Zuckerberg. Το 2004 ξεκίνησε το Facebook. Σήμερα, η συγκεκριμένη πλατφόρμα είναι γνωστή σε όλο τον κόσμο, έχει αμέτρητους χρήστες, αξίζει πολλά χρήματα, ενώ ο ίδιος είναι δισεκατομμυριούχος.

Όπως έχει παραδεχτεί και ο ίδιος ο Zuckerberg, όταν ξεκινάς κάτι, δεν γνωρίζεις όλες τις απαντήσεις. Αρκεί απλά να ξεκινήσεις, να πειραματιστείς, να κάνεις τολμηρές επιλογές και να δεις πως θα εξελιχτούν τα πράγματα.

Ποιο είναι όμως ίσως το σημαντικότερο στοιχείο που έκανε την διαφορά στην περίπτωση του Mark Zuckerberg; Εντάξει, πέρα από το προσωπικό ταλέντο και τις ηγετικές ικανότητες που προφανώς έχει. Αυτό που έκανε την διαφορά, ήταν η ευελιξία.

Σκέψου το: Όταν το FB δεν είχε καμία σχέση με αυτό που είναι σήμερα. Ήταν απλά ένα διαδικτυακό κοινωνικό δίκτυο, για να «συνδέονται» οι φοιτητές ενώ πανεπιστημίου. Στη συνέχεια, ο Zuckerberg βλέποντας το πως κυλούσαν τα πράγματα και την απρόσμενη άνοδο που είχε το project του, προσαρμόστηκε στα νέα δεδομένα. Έκανε το ίδιο ξανά και ξανά. Προσέθεσε νέες λειτουργίες. Ξεκινώντας φυσικά από το «άνοιγμα» της πλατφόρμας σε όλους τους χρήστες, φοιτητές και μη.

Μάλιστα, στη συγκεκριμένη περίπτωση, πιθανότατα δεν υπήρχε καν ένα σοβαρό επιχειρηματικό πλάνο στην αρχή. Όλα ξεκίνησαν ως ένα φοιτητικό project. Και η ευελιξία, έπαιξε σημαντικό ρόλο, στην ροή της ιστορίας. Το αποτέλεσμα, το γνωρίζουμε όλοι.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

20 − 1 =