09/12/24

Το Instagram φέρνει τα πάνω- κάτω: Θα σε αφήνει να αναρτάς βίντεο μεγάλης διάρκειας. Και ανοίγει… πόλεμο με το YouTube

Σε μια κίνηση που αναμένεται να αλλάξει τις ισορροπίες στα social media, προχωρά το Instagram. Όπως ανακοίνωσε ο τεχνολογικός κολοσσός -που ανήκει στην ‘οικογένεια’ του Facebook- λανσάρει μια νέα λειτουργία, που έχει να κάνει με τα βίντεο. Συγκεκριμένα, το Instagram θα δίνει την δυνατότητα στους χρήστες να αναρτούν βίντεο μεγάλης διάρκειας, πολύ μεγαλύτερης από τα 60 δευτερόλεπτα που είναι το όριο τώρα. Και σε 4Κ ανάλυση.

«Έχουμε διανύσει έναν μακρύ δρόμο, και χάρη σε αυτή την εκπληκτική κοινότητα, έχουμε τη δυνατότητα να λανσάρουμε το IGTV», είπε ο συνιδρυτής του Instagram, Kevin Systrom.

Έτσι θα ονομάζεται η νέα υπηρεσία. Στην οποία πιθανότατα θα πρέπει να κάνεις ξεχωριστό log in (κάτι σαν τον Messenger του Facebook). Και τώρα έχουμε… πόλεμο. Αφού το Instagram πλέον ανταγωνίζεται ευθέως το YouTube αλλά και στο Snapchat, στο πεδίο του βίντεο. Στόχος του Insta είναι να ωθήσει τους influencers και τους απλούς χρήστες να αναρτούν τα βίντεο του απευθείας στο Insagram. Και έτσι όλο το «παιχνίδι» να γίνεται εκεί. Το ερώτημα βέβαια είναι αν οι mobil-οκεντρικοί χρήστες της πλατφόρμας, θέλουν να βλέπουν βίντεο μεγάλης διάρκειας. Τα στελέχη του Instagram εκτιμούν ότι η απάντηση είναι «ναι».

«Έχει το mobile στο επίκεντρο, είναι απλό και ποιοτικό. Αυτό είναι το IGTV», τόνισε ο Systrom.

Οι νέες αλλαγές αναμένεται να γίνουν άμεσα ορατές σε όλους τους χρήστες. Για αρχή, θα υπάρχει ένα όριο 10 λεπτών, στο κάθε βίντεο που θα μπορούν να ανεβάζουν οι απλοί χρήστες. Ενώ για αυτούς που έχουν πολλούς followers, το όριο θα είναι στη 1 ώρα. Πάντως, στο μέλλον η πλατφόρμα αναμένεται να αφαιρέσει εντελώς το χρονικό όριο.

 

Γιάννης Μπελεγρίνης
Γιάννης Μπελεγρίνης
Ο Γιάννης Μπελεγρίνης είναι δημοσιογράφος και ιδρυτής του itspossible.gr. Ξεκίνησε τη δημοσιογραφική του διαδρομή, κάνοντας την πρακτική του στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha. Σε ηλικία μόλις 19 ετών, εντάχθηκε στο δυναμικό της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος» στο τμήμα του οικονομικού ρεπορτάζ. Στη συνέχεια εργάστηκε σε αρκετά ελληνικά ΜΜΕ όπως η Huffington Post Greece, ο Όμιλος του ANT1 και το Startup.gr.

TOP STORIES

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗς

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

five + seven =