αρχικηΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΤο Facebook φέρνει την «καρτέλα ειδήσεων»

Το Facebook φέρνει την «καρτέλα ειδήσεων»

Ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Mark Zuckerberg έκανε την παρακάτω ανακοίνωση κατά τη διάρκεια της συνάντησής του με το Κογκρέσο αυτή την εβδομάδα:

Αργότερα αυτήν την εβδομάδα θα κάνουμε μια μεγάλη ανακοίνωση για τη δρομολόγηση μιας μεγάλης πρωτοβουλίας γύρω από ειδήσεις και την δημοσιογραφία. Συνεργαζόμαστε με πολλούς για να δημιουργήσουν ένα νέο προϊόν που θα υποστηρίζει την δημοσιογραφία υψηλής ποιότητας.

Μια δημοσίευση από την Washington Post επιβεβαιώνει ότι μια ομάδα ανθρώπων θα καθορίσει τις κορυφαίες ιστορίες στην επερχόμενη καρτέλα, ενώ οτιδήποτε άλλο θα επιλέγεται από τον αλγόριθμο, ταιριάζοντας τις ιστορίες με τα ενδιαφέροντα των χρηστών σε διάφορα θέματα. Το πρώτο κύμα των συνεργαζόμενων εταιρειών συμπεριλαμβάνει τις: WaPo, Wall Street Journal, Business Insider, BuzzFeed News και μερικές τοπικές πηγές ειδήσεων.

Η ιστορία της εταιρείας με τις ειδήσεις είναι λίγο περιπετειώδεις. Η είδηση ​​ήταν ένα σημαντικό μέρος του News Feed (όπως λέει και το όνομα) μέχρι τον Ιανουάριο του 2018, όταν η εταιρεία τροποποίησε τον αλγόριθμο για να δώσει προτεραιότητα σε νέα από φίλους και την οικογένεια. Το Facebook επίσης έχει στο ιστορικό του της διάδοση αρκετών ψεύτικων ειδήσεων. Επίσης, σύμφωνα με μια μελέτη της Pew, πάνω από το 60 τοις εκατό των Αμερικανών πιστεύει ότι τα κοινωνικά δίκτυα έχουν «υπερβολικό έλεγχο» στα νέα που βλέπουν οι άνθρωποι.

Το Facebook ανακοίνωσε τον Αύγουστο, ότι θα ξεκινήσει το νέο χαρακτηριστικό πριν από το τέλος του έτους. Το περιοδικό Wall Street Journal ανέφερε τότε ότι προσέφερε σε μεγάλους εκδότες μέχρι και 3 εκατομμύρια δολάρια για να συνεργαστούν για το νέο project.

Προς το παρόν δεν γνωρίζουμε το πώς θα επηρεάσουν αυτές αλλαγές την προβολή περιεχομένου από μικρότερες πηγές ειδήσεων ή αν θα πληρώνονται μόνο οι μεγάλες ειδησεογραφικές εταιρείες.

Πηγή: secnews.gr

 

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

4 − two =