αρχικηΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΤο Facebook πρέπει να εξαγοράσει το Twitter και να φτιάξει το «τέλειο project»: Μια διαφορετική ανάλυση

Το Facebook πρέπει να εξαγοράσει το Twitter και να φτιάξει το «τέλειο project»: Μια διαφορετική ανάλυση

Μόλις είχαν πρώτο βγει οι φήμες περί πώλησης του Twitter, πολλές μεγάλες εταιρίες είχαν εμφανιστεί ως υποψήφιοι αγοραστές. Είδαμε να συμπεριλαμβάνονται στα σχετικά δημοσιεύματα, κολοσσοί όπως η Google, η Disney και η Salesforce. Τελικά, μέχρι και σήμερα το Twitter παραμένει… ολομόναχο. Κανείς δεν έχει καταθέσει επίσημη πρόταση εξαγοράς.

Το Business Insider βάζει στο τραπέζι ένα φιλόδοξο σενάριο: Να μπει στο παιχνίδι το Facebook και να εξαγοράσει το Twitter! Με στόχο, να φτιαχτεί το «τέλειο project».

Το «μυστικό» της επιτυχίας, σύμφωνα με το Business Insider, βρίσκεται στην λειτουργία Live video, που έχει λανσάρει το Facebook. Μια λειτουργία με μεγάλες δυνατότητες, που ωστόσο δεν έχει φτάσει στο κορυφαίο επίπεδο αποδοχής από τους χρήστες. Από την άλλη βέβαια, είναι πολύ δημοφιλής στα media που δραστηριοποιούνται στο FB. Βλέπουμε συχνά, μεγάλα ειδησεογραφικά δίκτυα, να κάνουν για παράδειγμα, live μεταδόσεις μέσω του Facebook.

«Το live είναι μόνο ένα κομμάτι τις συνολικότερης προσπάθειας μας που αφορά το βίντεο. Αλλά πιστεύουμε ότι έχει πολλές δυνατότητες», έχει δηλώσει ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ.

Όπως αναλύεται στο ίδιο άρθρο, το live video ίσως δεν έχει απογειωθεί στο Facebook, για έναν κύριο λόγο: Το NewsFeed. Ναι, ο κεντρικός τοίχος της πλατφόρμας, ίσως δεν είναι το κατάλληλο μέρος για την εν λόγω λειτουργεία. Οι περισσότεροι χρήστες επιλέγουν να δουν αναρτήσεις με βάση τη σχετικότητα (στα γούστα τους), και όχι με βάση το τι συμβαίνει live.

Υπάρχει όμως ένα social media το οποίο στηρίζεται σχεδόν στον απόλυτο βαθμό στο «τώρα». Φυσικά, είναι το Twitter. Εκεί που κάνουν αναρτήσεις από πολιτικούς και celebrities, μέχρι αθλητές. Όλα με βάση το «τώρα».

Σκεφτείτε τώρα ένα κοινωνικό δίκτυο που θα ονομάζεται, για παράδειγμα, «Now». Και σε αυτό θα υπάρχει το timeline του Twitter, στο οποίο θα μπορούν να γίνονται αναρτήσεις κειμένου (χωρίς περιορισμό χαρακτήρων), ενώ παράλληλα στο ίδιο τοίχο θα βλέπεις τα καλύτερα live video από όλο τον κόσμο, που παίζουν εκείνη τη στιγμή. Αυτό θα μπορούσε να είναι, το «τέλειο προϊόν». Ένας next generation media, διαφορετικό από τα υπόλοιπα.

Θα μπορούσαμε να δούμε μια τέτοια κίνηση από την πλευρά του Facebook; Όσο το Twitter παραμένει χωρίς αγοραστή, τίποτα δεν αποκλείεται στον «τρελό» κόσμο των κοινωνικών δικτύων. Ειδικά, όταν στην ιστορία συμπεριλαμβάνεται κι ο Μαρκ Ζούκερμπεργκ.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΙΑ

Αφήστε ένα σχόλιο

thirteen + sixteen =